Oh my Ghost (K-Dorama 16 ep)
Elgondolkoztam azon, hogy mi a közös a „My Name is Kim Sam-Soon“, The Master´s Sun“ és a „Secret Garden“-ban, ami ebből a sorozatból hiányzott. Valamiért ezekre a sorozatokra asszociáltam, amíg ezt néztem, aztán jött a megvilágosodás, hogy miért tudtam feltétel nélkül szeretni azokat a sorozatokat, és mi az, ami miatt ez egy ici-pici hiányérzetet hagyott bennem. A válasz viszonylag egyszerű. A fenti sorozatokban a férfi főszereplő úgy tud odalenni a női főszereplőért, hogy közben bunkó marad. Nem lágyul el, vagy legalábbis nem számottevően. Ennek a sorozatnak a legnagyobb hibája az volt, hogy Kang Sun-Woo, amint szerelmes lett, elvesztette a bunkó stílusát. Kár volt.
Vannak olyan sorozatok, amiket vagy a színészi teljesítmény miatt, vagy a rendezés, vagy a forgatókönyv miatt, egy ember cipel az első pillanattól az utolsó pillanatig a hátán. Ilyen volt a "Falling for Innocence" és ilyen ez is. Nem azt mondom, hogy Cho Jung-Seok játéka felejthető volt, mindössze nem volt olyan szerencsés, hogy az ő szerepe ugyanolyan erőteljes legyen, mint Park Bo-Youngé. Annak idején a "Hyde Jekyll, Me"-t állítólag Hyun Bin azért fogadta le, mert arra gondolt, hogy milyen lehet két teljesen különböző egyéniséget eljátszani. Hát ezért nem kell feltétlenül egy tudathasadásos szerep, mint az itt mellékelt példa is mutatja, Park Bo-Youngot igencsak megtalálta ez a szerep. Igaz a két színésznő között nagyon jó volt az összhang, és Cho Jung-Seok is rendben volt, de akkor is a női főszereplő vitte az egész sorozatot a hátán. Mondjuk jó eséllyel úgyis ez volt az alapelgondolás.
Na Bong-Sunt (Park Bo-Young) kicsi kora óta vidéken neveli a nagymamája. A lány mindig magányos volt, mert látja maga körül a szellemeket, ezért a többi gyerek furcsánk látta és kiközösítette. Felnőttként szakács szeretne lenne, és azért, hogy megvalósítsa álmát Szöulba költözik, és munkát kap a kedvenc séfjének, Kang Sun-Woonak (Cho Jung-Seok) az éttermében. Itt is visszahúzódik, és nem tud beilleszkedni a többi szakács közé, egészen addig, míg meg nem szállja egy női szellem, aki egy sámán elöl menekül, aki tovább akarja küldeni a másvilágra. Mivel Shin Soon-Ae (Kim Seul-Gi ) később nem tudja elhagyni Bong-Sun testét, így a két nő kénytelen egy testben megférni. Amíg Soon-Ae megszállva tartja a testet addig az ő természete érvényesül, így a többiek és a főnök szemében a lány egyik pillanatról a másikra gyökeres természetváltozáson megy keresztül. A visszahúzódó, állandóan bocsánatot kérő lányból, egy magabiztos, nagyszájú nővé változik, akinek a fő terve, hogy elcsábítsa Kang Sun-Woot, mert ő az egyetlen férfi, aki nem lesz rosszul, ha megérinti, így talán meg tudja oldani azt a problémát, ami valószínűleg itt tartja. Méghozzá, hogy elveszítse a szüzességét. Csakhogy Kang Sun-Woo nem kap két kézzel a kínálkozó alkalom után, és bár megszereti Shin Soon-Ae vidám természetét, mégis hiányzik neki a félénk Na Bong-Sun.
Ahogy múlik az idő aztán Shin Soon-Aen-ak eszébe jutnak apró részletek a halálának körülményeiről, és kiderül, hogy talán nem is a szüzességének elvesztése az, ami miatt nem tud továbblépni a túlvilágra, hanem az, ami miatt meghalt. Na Bong-Sun ezért aztán megígéri Soon-Ae-nak, hogy segít kideríteni az igazságot a lány halálával kapcsolatban. A szálak Kang Sun-Woo sógorához vezetnek, ami veszélybe sodorja Na Bong-Sun életét is.
Az egész sorozat fent van magyar felirattal az indán. Jó volt, olyan egy ültő helyemben megnézem típus, de valahogy mégis hiányzott belőle az a pici plusz, ami miatt azt mondanám, hogy kihagyhatatlan.