2013. ápr 19.

Szöul / forrás:Xiaolongimnida

írta: Aldaril
Szöul / forrás:Xiaolongimnida

Szeretem ezt blogot, egész érdekes dolgokat lehet megtudni, bár az én ízlésemnek kicsit sokat foglalkozik az ételekkel, meg a K-poppal, ettől függetlenül rendszeres olvasója vagyok. Itt van például egy jó kis bejegyzés Szöulról. A hónap városa a javaslatok alapján. Gondolom a rengeteg koreai dorama miatt javasolták annyian, persze én nem szólhatok semmit, én is függő vagyok. Tavaly nyáron örökbe fogadtam egy évre egy Thai lányt, aki révén, hogy elég jó módban élnek, na meg, mert nekik azért közel van, járt már ott a környéken mindenfelé. Most, hogy itt lakik nálunk és a jövő héten jön meglátogatni a nagynénje, megkérdezte, hogy szerintem hova lenne érdemesebb utazni. Olaszországba, vagy Franciaországba. Személy szerint én Olaszországot választottam volna, de ők mégis Párizsba mennek. :) Mikor erről beszélgettünk én is megkérdeztem, hogy ha Ázsiában lehetne választani egy országot, hogy hova érdemes menni, mit ajánlana. Persze Thaiföldet ajánlotta. Aztán meg Japánt. Koreára azt mondta, hogy szerinte ott nincs annyi látnivaló. A sorozatokban nagyjából összeválogatják az összes látványosságot. Ettől függetlenül, ha valaki azt mondaná, hogy akkor itt a repülőjegy, egy hétig azt csinálsz Koreában, amit szeretnél, mi fizetünk mindent, hát egy pillanatig sem haboznék, hogy menjek e. Majd talán egyszer, ez az utazás is eljön, ha meglesz a pénzünk is, meg a család sem nézi rossz szemmel, ha  két hétig hiányolniuk kell. Valahogy a kettőt nem tudjuk egyszerre összehozni.

Na, akkor a cikk. Mindenkinek jó szórakozást. Meg álmodozást.

http://xiaolongimnida.wordpress.com/2013/04/18/marcius-honap-varosa-szoul/

Szólj hozzá

utazás Korea