2013. feb 25.

Mikor a hóhért akasztják - Jeong Jin Woon 2AM

írta: Aldaril
Mikor a hóhért akasztják - Jeong Jin Woon 2AM

Nem sűrűn csinálok, ilyet, az is lehet, hogy most először és utoljára, mert nem nagyon vagyok otthon a zenei témákban, de ez most muszáj leírnom.

Tehát a téma Jeong JinWoon.

Mit keres ez  srác a kpop-ban? Miért ezt,

ha  ilyet is tud?

Meg ilyet.

És föleg ilyet.

Hát nem áll neki jobban a rock mint a pop? JinWoon egyébként alig került be a 2AM-be, valószínüleg, mert egyáltalán nincs pop megjelenése. Minden porcikája a rock-ról szól.

A bandákról nem nagyon akarnék írni csak úgy nagy vonalakban. Egyszer volt, hol nem volt a JYP Entertainment fogott13 ígéretesnek tűnő trainee-t, elvitte őket egy túlélőtáborba, csinált velük egy valóságshowt( Hot Blood documentary) majd a nézőkkel megszavaztatta, hogy kit szeretnének látni, az új fiúcsapatukban. 10 marad, 3 megy. A maradék 10-böl létrehozták a Oneday nevü csapatot,

amit gyorsan szét is osztottak ketté. 2AM (lírai, R&B stílus - mit keres itt JinWoo?!?!?!?!?) + 2PM (kicsit vadabb. Mondjuk innen meg Taecyeon lóg ki szerintem). Az előbbi 4 tagú, az utóbbi 6. JinWoo egyike volt a 3 srácnak, akik kiestek. Mondom én, hogy nem illik egy pop csapatba. Szerencséjére (?) az egyik beválogatott srácnak családi okok miatt vissza kellett mennie Amerikába, így JinWoot utólag nyomták be a 2AM-be.

Jeong Jin Woon 2009-2011-ig a We got Married viszonylag gyakori vendégkommentátora volt.  Akkoriban nem igazán kedveltem, mert az a piszkálódós, mindenkit kiröhögök fajtának tűnt. Aztán gondoltak egy nagyot és két évvel később kerestek neki egy virtuális feleséget és bedobták a mélyvízbe. Ha már kiszórakoztad magad a többieken, most nézzük te mire vagy képes. És az első három részből ítélve többre, mint a többiek. Valamint lassan kezdem azt hinni, hogy kommentátorként nem szemétkedett, ő egyszerűen ilyen. Akkor meg még ráadásul csak 18 éves volt. Egyébként a  párosuk azok közül, akiket láttam toronymagasan a legjobban kezdte. Bár Go Joon Hee hozza a koreai mintát, pedig már vagy 28 éves, de  JinWoo szerintem elég jól oldja a hangulatot. Ja és végre valaki a koreai idolok között, akinek férfi méretei vannak, (nem úgy mint Jo Kwon. De most komolyan, ettől a gyerektől feláll a hátamon a szőr.)ezért aztán mindjárt nem is érzi jól magát. Kedves Jin Woon! Nem kellene ezen aggódni. Nem a te méreteid a rosszak, hanem a többieké. Go Joon Hee-t első látásra nem valami szimpatikus, de az idő előre haladtával, ahogy kezdik megszokni a helyzetet, azért sokat változnak. Így voltam Yeon Seo-val is aztán, hogy felháborodtam, hogy kivágták őket. Azok után, amit eddig láttam alig várom a folytatást.

Ha már a rockról van szó,  nem ő az egyetlen aki más stílusban nyomja, mint amivel kezdte.  No Min-Woo is ilyen. Persze gondolom, hogy a váltást többnyire a pénz miatt csinálják, bár rock zenekarból van olyan ami befutott. Igaz ök inkább amolyan pop/rock:  CN-Blue, F.T IslandHong Ki hangja az egyik legjobb amit valaha hallottam, csak elég furcsa öltözködési stílusa van.

No Min-Woo így kezdte a the Trax-ban.  (a szőke loboncos dobos a mi emberünk)

és ez lett.

Szólj hozzá

zene egyéb wgm Jeong JinWoon