2013. okt 08.

Heirs (K-Dorama)

írta: Aldaril
Heirs (K-Dorama)

Minél többet látok belőle annál jobban félek. Kim Eun Sook A Gentleman's Dignityvel  és a Secret Garden-el azért rendesen letette a névjegyét, de ettől most félek. Valahogy akármilyen szereplőgárdát is vonultatnak fel, úgy érzem, hogy ez nem lesz jobb egy átlagos doramánál. Ne legyen igazam.

Trailers:

Ez meg a satjtótájékoztató.48:08-tó egész sokat mutatnak, gondolom az első részből.

Majd meglátjuk holnap. Vagyis csütörtökön, hogy legalább angol felirat legyen.

És akkor az első OST. De most komolyan! Hiányzik még innen egyáltalán valaki? :D


Igazából nem tudom miért vagyok ilyen lelkes, mert amit eddig láttam egyáltalán nem jött be. Persze tudom, hogy minimum 4 részt kell adni egy sorozatnak mire kiderül, hogy milyen lesz, az meg még csak ezen a héten volt, tehát azért még nem teljesen reménytelen. Na, akkor a többi OST a Youtube-ra összerakva egy listába. Mivel nem tudom mennyi lesz még nem akarom az itteni klippek számát végtelenre növelni. Hongki babát azért itt hagyom, mert őt nagyon szeretem. Itt van 51 perc az OST-okból összerakva. A régit csak azért nem törlöm, mert ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Valaki, vagy valami tuti biztos töröltetni fogja.

The men of Heirs. Szigorúan csak mert jól néznek ki.

lee-min-ho_1383090546_af_org.jpg

És akkor, ennek is vége van. Nem mondom, hogy bánom. Leginkább csak arra emlékeszem, hogy az összes részben minden szereplőnek vörös a szeme. Hiába no, a napi pár óra alvás nem túl sok. Főleg nem hosszú távon. Nagyjából az lett belőle amit vártam. Jó, ez így ebben a formában nem teljesen igaz, mert a végére azért Kim Eun Sook megmutatta, hogy miért is szeretjük a forgatókönyveit. Igazából a témaválasztás volt szerencsétlen. Ez a téma ennyit tud. Sajnos. 

Lee Min Ho hozta azt, amit várhattunk tőle, bár ez az egész szerintem nem állt jól neki. Lépjünk már túl a középiskolás szerepeken. Nyilván az első szerelemnek megvan a maga bája, de kiöregedett belőle. Nem neki való. Ha a helytől elvonatkoztatunk, azt kell, hogy mondjam, hogy a szerep sem volt teljesen az övé, csak a végén, amikor őrjöngött. Az engedelmes,  család szerető jókisfiú, aki mindent eltűr, valahogy hazugnak tűnt. Park Shin Hye  sem sokat mutathatott meg abból, amit tud. Akiből viszont remélem, hogy még sokat látunk, az  Kim Woo Bin . Üdítő színfolt volt a karaktere is, és a játéka is. Főleg a játéka. Nagyon szerettem. Szerintem messze lejátszott mindenkit a képernyőről. Kang Min Hyukl. csalódás volt, a szerepe/ karaktere is unalmas, Krystal Jung debütálása viszont  jól sikerült. Teljesen más lett a csaj ezzel a hosszú hajjal. Egészen kellemes, még akkor is, ha nekem az arcában van valami furcsa. Lee Bo Na kellett is, hogy feldobja az egész sorozatot. Olyan érzésem volt, mint amikor a Disney rajzfilmekben a főhős mellett mindig van egy kiskedvenc, akinek ugyan nincs nagy szerepe, de feldobja a történetet. Na, ő volt Krystal. És nagyon jól csinálta. Összességében a film az egyszer nézhető kategória. Mindenkinek volt már jobb. A szereplők nagy részének is, és az írónak is. Tessék felnőtt szereplőkre, felnőtt szerepeket írni. Mindenkinek jobbat tesz.

Történetet nem írok, ezer meg egy helyen meg lehet találni. A Vikin fenn van magyar felirattal, bár gyalázatosan sok a reklám, de legalább a legtöbbet ki lehet kapcsolni. A felirathoz csak annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy köszönjük meg a munkáját annak, aki csinálta, de, ha már csinál valaki valamit, akkor csinálja úgy, hogy ha nem is jó, de legalább érthető, legyen. Volt egy rész úgy nagyjából a közepe felé, már nem tudom melyik, de annyira nem lehetett érteni a feliratot, hogy folyamatosan át kellett váltani angolra. Aztán meguntam, és angolul fejeztem be. Nem jellemző rám, hogy a feliratot szidom, mert sok ember, sokat dolgozik vele, tudom én, és meg is hajlok a munkájuk előtt, hogy másokért dolgoznak, de az a rész nagyon kiverte a biztosítékot. Ha nem éreztem volna úgy, hogy nagyon nagy pofátlanság ismeretlenül beleírni más munkájába, bizisten kijavítottam volna.

Bónusz. Jó lenne érteni. Heirs, I hear your Voice, The Master´s Sun. Just for Fun. :) Utálom amikor ezt csinálja. Valamiért nem engedi beágyazni, úgyhogy csak a link van sajnos. 

Szólj hozzá

zene dorama k dorama Lee Min-Ho Park Shin-Hye Heirs Kim Woo-Bin