2013. már 02.

Dream High 2 (K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
Dream High 2 (K-Dorama 16 ep)

Nincs Dream High valamelyik 2 nélkül. Az első sorozatban Taecyeon, és Wooyoung (2PM - ezt meg csak úgy találtam. Elég részletesnek tűnik, ha valakit érdekel. Ha mégsem akkor elnézést, én nem vagyok oda értük, csak nagyjából futottam át az oldalt. ) A másodikban meg Jeong JinWoon (2AM). Gondolom, ha valaki olvasta az előző posztomat nem lepi meg, hogy miért ezt a doramát választottam következőnek.

A történet helyszíne ugyanúgy a Kirin High Scholl mint az első részben, csakhogy már messze nem az a híres, csillogó intézmény, mint volt valamikor. Az iskola már csak azok gyűjtőhelye, akik álmodoznak, és nem azoké, akiknek az álmaik valóra válnak. Itt végzős  Shin Hae-Sung (Kang So-Ra) és Jin Yoo-Jin (JinWoon).

Az elsőnek tehetsége nincs az előadó művészethez, a utóbbi nagyon tehetséges, de csak bulinak tekinti az egész iskolát. Egyszer csak az Oz Ontertainment megveszi az iskolát, és itt bújtatja el a kiskorú idoljait, Riant, Nanat, Aileet, JBt, és Si-Woot, akik megsértették a kiskorú elődadó művészekre vonatkozó törvényt miszerint, este 10 óra után nem folytathatnak nyilvános előadói tevékenységet. Aztán elkezdődik a harc, hogy tulajdonképpen ki is a legjobb az iskolában, és végül kiderül, hogy mindenkinek van tehetsége valamihez, csak rá kell jönni, hogy mihez. Bármennyire is szerették volna, nem igazán sikerült elszakadni az eredeti történettől. Megmaradt az ők együtt maradtak páros, Kim Pil-Suk - Jason (Dream High), és Lee Seul - Jung Ui-Bong (Dream High2). Aztán itt van a juthatott volna valamire, de mégsem Yoon Becky (Dream High) , és Jin Yoo-Jin (Dream High2). A csak azért is sikeres leszek, ha beledöglök is Song Sam-Dong (Dream High) és Rian (Dream High2), és persze az idol csapat, akik turnéra mennek, arról nem is beszélve, hogy a vége is teljesen ugyanaz. Egyszóval nekem kicsit sok volt a hasonlóság. Azt hiszem, hogy kiöregedtem ebből a műfajból.

Na, amíg azt kerestem, hogy vajon JinWoo tényleg ennyire nem tud táncolni, vagy csak jól megy neki, hogy elrejtse erre akadtam. Szerintem vicces. Ilyen, ha az eredeti lánycsapat táncolja a saját koreográfiáját,

és ilyen, ha fiúk teszik ugyanazt. :D


Itt látszik, hogy Jo Kwon mennyire másképp táncol mint a többiek (csípőre kötött pulcsi, baseball sapka), bár szerintem az nem normális, ha egy pasinak ilyen mozgása van.

Magyar feliratot a 12-ik részig itt találtam, bár a első ötöt nem engedte letölteni. Lehet, hogy regisztrálni kell hozzá. A részeket innen lehet letölteni, bár van amelyiken égetett spanyol feirat van, ami kicsit zavaró, de az időzítés jó hozzá.

Szólj hozzá

zene dorama k dorama Kang Sora Jeong JinWoon