2013. feb 09.

We got married Leeteuk (Super Junior) & Kang Sora (színésznő)

írta: Aldaril
We got married Leeteuk (Super Junior) & Kang Sora (színésznő)

Minden kétséget kizáróan az övék a leg idétlenebb első találkozás díja a WGM történetében. Legalább is azok közül, amiket én láttam. Még a SJ tagok segítsége sem nagyon lendített a helyzetükön, pedig szegények elég sokat próbálkoztak. A legnagyobb bajuk mégis az volt azt hiszem, hogy mikor végre kezdtek volna belejönni ebbe, a hogy is éljünk házas életet dologba, akkor jött  a műsor majdnem fél éves leállása, és egyszerűen elfogyott az idejük. Már csak egy pár rész leforgatására volt alkalom mielőtt Leeteuk bevonult. Kár. Pedig elég jól összeszoktak Sorával. Azért most is megdöbbentem a keletiek társas kapcsolatain. Vagyis annak hiányosságain. Az ég szerelmére Leeteuk 30 éves!!!  Persze tudom, hogy a világ egyik talán leghíresebb fiúbandának a vezetője nem ér rá mással foglalkozni, mint a munkája. Tudom, de akkor sem értem. Na mindegy. Azt hiszem egyébként náluk lehetett a legtöbbet az egyik fél együttesének tagjaival találkozni. És még csak nem s volt rossz az ötlet. A kérdés csak az, hogy nélkülük nem tudták kitölteni a műsoridőt?

A részek angolul.

Ja és ha már Leeteuk bevonult, akkor azt is meg kell említenem, hogy Kangin meg ki. Ha már neki is van WGM-es múltja. Asszem talán a Youtubon néztem. Basszus alig ismertem rá. Nem elég, hogy eltűntették a verekedése után két évre a katonaságban, de most, hogy kijöhetett, úgy lefogyasztották, hogy komolyan percekig néztem mire megismertem, hogy jé ez tényleg ő.  Új embert csináltak belőle. Vagyis csak visszaállították az eredeti állapotot, bár nem hiszem, hogy azért hízott meg, mert utál enni. Kíváncsi vagyok, hogy a már-már beteges "én sztár vagyok ám", életszemléletével is tudtak e valamit kezdeni. Vagy az is lenyugodott a bünti két éve alatt. :) Persze minden koreai férfi sorköteles, így legalább nála ez a két év nem ment teljesen pocsékba.

Szólj hozzá

wgm Kang Sora variety show