2013. feb 09.

We got married Lee Joon (MBLAQ) & Yeon Seo (színésznő)

írta: Aldaril
We got married  Lee Joon (MBLAQ) & Yeon Seo (színésznő)

Az ázsiaiak hülyék!!!! De most komolyan. Mérges vagyok. Nem is kicsit. Emberek. Ez egy virtuális házasság!!!!!!  nem szeretnek egymásba, nem is fognak, és nem is kell elképzelni a lehetőséget. Egyszerűen csak figyelni kell, hogy tölti el az idejét két ember ha azt mondják nekik, hogy tegyék azt. De most komolyan!!! Miért kellett kinyírni őket, még ha ESETLEG igaz s, hogy Yeon Seo és Lee Jang Woo között van is valami. Na és. Ha nagyon akarja, képzelje azt, hogy megcsalta Lee Joont, de keményen dolgoznak, hogy helyrehozzák a dolgot. Persze tudom. Ez koreában nem így működik.

Én speciel nagyon szerettem őket, és gondolom a bevezetőmből is látszik. hogy nagyon ki vagyok akadva, hogy befejezték. Talán küzdött értük a műsor, talán porhintés volt az egész, ezt mi azt hiszem sosem fogjuk megtudni. Ha Leeutek és Sora találkozása volt a legidétlenebb a  műsor történetében, akkor Lee Joon és Yeon Seo párosa volt a legidétlenebb a műsor történetében. Lee Joon egyszerűen nem tudott feloldódni. Igaz, hogy a csajnak kicsit furcsa természete van, de ettől még azt hiszem, hogy ő jobban próbálkozott, hogy egy párnak tűnjenek mint a srác. Ettől függetlenül őket élveztem a leginkább. Az ázsiaiak hülyék!!! :(

Egyébként nem tudja valaki, hogy az MBLAQ-nek melyik száma az ahol Lee Joo leszabja magáról a ruhát. Az első rész tulajdonképpen majdhogynem arról szólt. Próbáltam rákeresni a Youtubon, de nem találtam meg. Igaz kezem, lábam nem törtem magam a dolog miatt. Egyébként jellemző, hogy egy klipben bármit megcsinálnak, de a strandra gatyában meg pólóban mennek, pedigi Joon hivatalos státuszban is tácnos, és dekoráció az együttesben. Akkor meg minek takargatja magát? Mondjuk nem mintha Kwangheet félmeztelenül szeretném látni. Brrrrr. Még a gondolattól is kirázott a hideg.

Akkor a részek.

Azt hiszem, hogy lassan itt az ideje, hogy a reality show új kategóriát kapjon. Kezdek rájuk szokni.

Szólj hozzá

wgm variety show