2013. sze 15.

The Best Lee Soon-Shin / You're the Best Lee Soon Shin ( K-Dorama 50 ep)

írta: Aldaril
The Best Lee Soon-Shin / You're the Best Lee Soon Shin ( K-Dorama 50 ep)

lee soon shin.jpg

Vannak emberek, akiknek az az image-ük, hogy nincs image-ük. Ilyen IU. Persze neki is vannak ilyen képei,

IU.jpg

de legtöbbször úgy néz ki, mint a lány a szomszédból, aki nagyon jól tud énekelni, de semmi extra. Őt ezért szeretjük. :)

Az elején azt hittem, hogy na, végre valami jóra bukkantam megint, aztán arra jutottam, hogy azt hiszem, nekem nem jönnek be a hosszú családi sorozatok. Van olyan ugyan, amiből néznék még egy pár részt a szokásos 16-on felül, de többnyire a 16 elég is. Ez az 50 nekem már sok volt. Túl sok a mellékszál, amitől unalmas lesz az egész.

Lee Soon-Shin (IU) három lánytestvér közül a legkisebb, és a legügyetlenebb. A két nővérének jó munkája, az idősebbnek látszólag jó házassága is van, csak neki nem akar semmi összejönni. Ha mindez nem lenne elég, még be is csapják, hogy színésznőt csinálnak belőle, ha aláír egy szerződést, amivel egy csomó adósságot varrnak a család nyakába, ráadásul az apja egy autóbaleset áldozata lesz, ami érzelmi és anyagi gödörbe sodorja a családját. Hogy elkapja a csalót abban az étteremben kezd dolgozni, ahol a szerződést aláírta, abban bízva, hogy a férfi majd újra felbukkan. Az étterem fölött működik az ügynökség, ahova a hamis szerződés leszerződtette volna, és aminek az igazi elnöke Shin Joon-Ho (Cho Jung-Seok) végül egy fogadás miatt tényleg felkarolja, és szerződést kínál neki. Nem kis meglepetésre a rút kiskacsából, akinek semmi sem sikerül, igazi hattyúvá válik, akit imád a kamera, és nagyon tehetséges a színészetben. Nem csoda, hiszen a család, aki befogadta, nem a vér szerinti családja, a férfi, akit az apjának hitt, nem az apja, viszont ismerte a vér szerinti anyját, aki híres színésznő, tehát a tehetséget volt kitől örökölni. A baj csak az, hogy a nevelőapa a vér szerinti anya miatt hal meg, ami nem túl jó alap az anya-lánya egymásra találáshoz, hát még, ha a baleset hogyanját a vér szerinti anya minden áron el is akarja titkolni.

Mint mondtam, azt hittem, hogy egy jó kis sori lesz, de csak az egyszer nézhető mezőnybe jutott, oda is csak középtájra. Ez azért nagyon tetszett.

 


Cho Jung-Seok pedig ezerszer jobb volt a The King two hearts-ben.

Magyar felirat van egy darabig, nem tudom, hogy befejezik e valaha, letölthető mondjuk innen, vagy a feliratoknál a bármelyik másik linkeken, de én angolul néztem, úgyhogy nem tudom melyikkel érdemes, vagy egyáltalán érdemes e valamelyikkel foglalkozni.

 

 

Szólj hozzá

zene dorama k dorama IU Cho Jung-Seok