2013. már 10.

We got married Yoon Se Ah (színésznő) & Julien Kang (színész)

írta: Aldaril
We got married Yoon Se Ah (színésznő) & Julien Kang (színész)

Ők az idősebb generáció. Igazából olyan se jó, se rossz.  Minden héten megnéztem őket, de olyan nagy vihart nem kavartak. Gondolom ezért sem voltak hosszú életűek. Idősebb generáció. Mondom én!!!! :D

Valahogy egész idő alatt azt éreztem, hogy Julien Kang jobban erőlködik, bár az is igaz, hogy mivel kanadai, azért gondolom Yoon Se Ah-nak nehezebb volt a dolga. Vagyis több lehetett neki a szokatlan dolog, bár a kora miatt, azért jobban vette a dolgokat, mint mondjuk egy 22 éves nő. Gondban vagyok, mert nem nagyon tudok mit írni. Valahogy tényleg nem hagytak bennem mély nyomot.

A szokásos angol cím, ha valaki mégis kedvet kapott hozzá, bár nagy reklámot nem tudtam csinálni nekik. :(

Szólj hozzá

wgm variety show