2013. júl 22.

You are beautiful ( K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
You are beautiful ( K-Dorama 16 ep)

You're_Beautiful.jpg

Elveszettem az egész posztot!!!! Ezt nem hiszem el! Akkor most újra az egészet erősen redukálva. Kedves blog.hu. Azért ez most nem esett jól. Főleg mert küzdöttem rendesen, hogy összeszedjek mindent a három sorozatból.

Azt hiszem You are beautiful mérgezésem lett ( a részek sorrendje összekeveredett, de legalább nem kell vadászni az indán.) . Az egész úgy kezdődött, hogy gondoltam megnézem a Fabulous boys című feldolgozást, csakhogy gyorsabb voltam, mint ahogy töltik, így arra jutottam, hogy akkor megnézem az Ikemen desu ne -t (Van hozzá magyar felirat, de egy idő után elcsúszik a filmtől). Mivel azonban ezzel is hamarabb végeztem mint kellene, elővettem az eredetit, és most kezdem érezni a mérgezés jeleit.

 

A történetet szerintem mindenki ismeri, vagy ha nem, hát nagyon könnyen meg lehet találni ezer helyen.

 

Szerelők

 

You are beautiful (2009)

 

Ko Mi-Nyeo / Ko Mi-Nam - Park Shin-Hye

Hwang Tae-Kyeong - Jang Keun-Suk

Jeremy - Lee Hong-Ki (személyes kedvenc)

Kang Shin-Woo - Jung Yong-Hwa

 

Ikemen desu ne (2011)

 

Mio Sakuraba / Miko Sakuraba - Takimoto Miori

Ren Katsuragi - Tamamori Yuta

Shu Fujishiro - Fujigaya Taisuke

Yuki Hongo - Yaotome Hikaru

 

Fabulous Boys (2013)

 

Gao Mei Nu / Gao Mei Nan - Cheng Yu Xi

Huang Tai Jing - Jiro Wang

Jiang Xin Yu - Hwang In Deok

Jeremy - Evan Yo

 

Csak úgy mókából összeszedtem az OST-okat, összehasonlítani.

Promise
 
You are beautiful


Ikemen desu ne

Fabulous boys


Alone

You are beautiful

Ikemen desu ne - a két csajnak még a hangja is majdnem teljesen megegyezik.

Fabulous boys - A  legjobb. Legalább is szerintem.

Miss you

You are beautiful

Ikemen desu ne

Fabulous boys - A lifetime of waiting



Most, hogy végeztem a Fabulous boysal is azt kell, hogy mondjam, hogy ez sem volt rosszabb mint a másik kettő, és az azért erősen érződik, hogy Jiro Wang énekes. Messze az ő hangja a legjobb.

Szólj hozzá

zene dorama cnblue tw dorama k dorama j dorama Takimoto Miori Jang Keun-Suk Park Shin-Hye Jiro Wang Cheng Yu Xi Tamamori Yuta Hwang In Deok Fujigaya Taisuke Lee Hong-Ki Yaotome Hikaru Evan Yo Jung Yong-Hwa FT Island