2014. nov 09.

Liar Game (J-Dorama 11 ep)

írta: Aldaril
Liar Game (J-Dorama 11 ep)

liargame1.jpg

A 11 rész nem teljesen igaz, mert az utolsó 1,5 óra amiben tulajdonképpen az egész sorozatot összefoglalják, úgyhogy gyakorlatilag egyedül is megállja a helyét. Cserébe a részek nagyjából 36 percesek.

Mivel ez egy elég híres sorozat, van belőle két évad, meg legalább kettő egész estés film, gondoltam most hogy itt a koreai remake, végre évek tervezgetése után megnézem az eredetit. Aztán közben arra jutottam, hogy bár nem nagyon szívlelem a remake-eket, ezzel most lehet, hogy kivételt teszek, mert akár valami jót is ki lehet hozni belőle, de mikor megnéztem pár bemutatót arra jutottam, hogy egy frászt. Ugyanis abból, amit láttam, arra jutottam, hogy bazári majmot csináltak belőle. Az is igaz, hogy valószínűleg a japán második sorozatnak sem nagyon fogok nekiállni. Szeretem az izgalmas, kicsit rejtélyesebb dolgokat, de azt nem, ami ráül a lelkemre és ez ilyen. Az egész sorozat alapból sötét, ami nálam már eleve nem jó pont, a főszereplő egy komplett hülye, bármennyire is szeretnék az ellenkezőjét gondoltatni az emberrel. Mert az egy dolog, hogy valakit egyszer átvágnak a palánkon, de hogy többször is ugyanazzal, és még csak nem is gyanakszik, akit átvernek az röhejes. Szerintem. Vagy csak nem vagyok elég ártatlan.

Adott egy lány Kanzaki Nao (Toda Erika) aki rendületlenül és feltétel nélkül bízik az emberekben. Mert az emberek jók! Legalábbis ő ezt mondja. Egy nap talál egy dobozt az ajtaja előtt, amiben 100 millió Yen van, és egy felvételt hozzá, miszerint ha a felvételt nézi , akkor részt vesz a játékban, aminek lényege, hogy át kell verni a másikat. Ha a forduló végén nem tudja visszaadni a teljes összeget, akkor adósságot akasztanak a nyakába, amit másoktól csal el annak a felét megtarthatja. Természetesen az első pillanatban elveszik tőle a pénzt, így kétségbeesésében egy éppen frissen szabadult szélhámostól, Akiyama Shinichitől (Matsuda Shota) kér segítséget. A sorozat arról szól, hogy a srác hogy húzza ki folyamatosan a csajt a pácból.

Eddig csak dicsérő kritikát olvastam róla, ettől függetlenül nem az én világom. Azzal nincs bajom, ha izgulok, egy pici félelemmel, de azt nem bírom, ha kellemetlenül érzem magam. Van hozzá magyar felirat, de a részek, amiket letöltöttem égetett angol felirattal vannak, úgyhogy sokszor úgy voltam vele, hogy könnyebb lenne magyar felirat nélkül olvasni. Persze ha jobban töröm magam, hogy rawot találjak, talán az is lett volna.

Szólj hozzá

dorama j dorama Toda Erika Matsuda Shota