2014. júl 20.

Doctor Stranger (K-Dorama 20 ep)

írta: Aldaril
Doctor Stranger (K-Dorama 20 ep)

doctro stranger.jpg

Nem tud valaki egy jó kis kísértettörténetet? Mostanában megint nem találom a helyem, bár azért a most futó sorozatok közül talán nem fogok mindennel befürödni. Ez nem tartozik közéjük. Igaz, lehet, hogy már eleve előítélettel álltam hozzá. Eleve nem szeretem az észak - dél témát, azon kívül ez megint egy orvosos sztori, bár az elején legalább itt eltértek a szokásos sémától, aztán már nem tudtak abban sem újat hozni. Viszont arra jöttem rá, hogy az ember gyomra erősödik. Volt olyan, hogy rosszul voltam, egy műtéti jelenettől, aztán csak eltakart szemmel tudtam túlélni ezeket a jeleneteket, ebben a sorozatban meg már simán végig tudtam nézni őket. Sőt egyik, másiknál még ettem is.

Park Cheolt azért küldik Észak-Koreába, hogy megakadályozza a két Korea közötti háborút. Az orvosnak meg kell műteni az északi vezető szívét, különben a vezető halála esetén Amerika megtámadja az északiakat, aminek válaszaként észak megtámadja délt, és már kész is a háború. Ez a hivatalos indok, ami mögött van igazság, csak azt felejtik el megemlíteni, hogy azért kell neki menni, hogy ne tudjon tanúskodni egy műhiba perben, amibe a kórház valószínűleg tönkremenne. A dokival viszik a fiát is, amolyan túsznak, nehogy a műtét rosszon süljön el. Miután sikeresen befejezi a műtétet, szembesülnie kell azzal, hogy a déliek ahelyett, hogy hazavárnák, a halálos ítéletét kérték északtól. Így mikor azok felajánlják neki, hogy maradjon északon, más választása nem lévén elfogadja az ajánlatot. Így aztán a  fia, Park Hoon (Lee Jong-Suk) északon nő fel, lesz belőle orvos, na meg szerelmes Song Jae-Heebe (Jin Se-Yeon). Csakhogy északon az orvosok sem a gyógyításnak élnek, hanem a rendszer eszközei, akik ha kell ölnek, ha kell gyógyítanak. Így fordulhat az is elő, hogy Park Hoonnak választania kell aközött, hogy azt a lányt menti meg akit szeret, vagy a lány apját.

Miután a saját apját lelövik, és a kezei között hal meg, úgy tűnik, hogy esélye adódik arra, hogy délre juthasson a szerelmével, Magyarországon keresztül, de az események nem várt fordulatot vesznek, mikor a nagykövetség ajtaját bezárják az orruk előtt, annak a politikusnak a  nyomására, aki annak idején az apját északra küldte, és a kivégzésüket elrendelte. Végül Park Hoonak mégis sikerül délre jutni, viszont a lány egy munkatáborba kerül. Hoon az elválásuk óta csak annak él, hogy a lányt is délre menekítse, de nem nagyon tudja előteremteni a pénzt hozzá. Mikor alkalom adódik arra, hogy egy kórházban orvos legyen a pénz miatt beadja a derekát, és a képességei, meg a megszerzett tapasztalata miatt, hamar egy verseny kellős közepén találja magát, aminek a tétje az, hogy a nyertes csapat műtheti meg a miniszterelnök szívét. Azé a férfiét, aki az apja haláláért, és az ő helyzetéért felelős. Csakhogy a másik csapat vezető sebésze az a fiú, akinek az apja halála ügyében akart az apja tanúskodni, és annak a férfinak is minden oka megvan ahhoz, hogy végre akarja hajtani a műtétet, hiszen ha sikerül neki elnyerni a műtétre a jogot, akkor a kórház igazgatója lehet belőle, és lehetősége lesz arra, hogy tönkretegye azt.

Közben relytéjes módon előkerül egy doktornő, aki teljesen úgy néz ki mint Jae-Hee, és akiről természetesen kiderül, hogy valóban ő, csakhogy a nő most már északi beépített ügynök, így a szándékai, hogy tulajdonképpen miért is van a kórházban nem teljesen egyértelműek. És ha ez még nem lenne elég akkor ott van még a kórház tulajdonosának a lánya is Oh Soo-Hyun (Kang So-Ra), akit az apja miatt mind a két férfinak gyűlölni kellene, mégis mind a két férfinak nagyon jó vele a kapcsolata, így a kórházat bántani, és rossz helyzetbe hozni, bármennyire is vágynak a bosszúra, nem olyan egyszerű.

Van hozzá magyar felirat, egy ideig töltögettem, aztán már nem éreztem fontosnak, így  angolul fejeztem be. Tulajdonképpen elég nehezen vettem rá magam, hogy egyáltalán befejezzem. Nem szeretem az agyonbonyolított sorozatokat, pedig ez az volt, és szerintem tök fölöslegesen, bár az utolsó két részre egészen magukra találtak. Arról nem is beszélve, hogy ha valakit lelőnek az haljon meg, és ne élje túl többször is.

Szólj hozzá

magyar dorama k dorama Kang Sora Lee Jong-Suk Jin Se-Yeon Park Hae-Jin