2014. júl 09.

Ghost (Phantom) (K-Dorama 20 ep)

írta: Aldaril
Ghost (Phantom) (K-Dorama 20 ep)

ghost.jpg

Egy jó sorozatot néztem meg rossz időben. Valahogy úgy gondoltam, hogy a sok szerelmes történet után kellene valami változatosság, és miután a IRIS-al egyelőre úgy néz ki befürödtem, gondoltam megpróbálom ezt a sorozatot. Hiszen hát So  Ji-Sub. Nem lehet rossz. Tényleg jó volt, csak kicsit elszámoltam magam. Valamikor olyankorra kellett volna időzítenem ami nyugisabb időszak. Amikor nincs tele a fejem egy csomó sorozattal, amit meg akarok nézni, hanem éppen pangás van, mert nem találok semmi érdekeset. Akkorra tökéletes lett volna. Így most kicsit időpocsékolásnak éreztem. Vagyis ez így nem a megfelelő kifejezés. Inkább úgy mondanám, hogy valahogy úgy éreztem, hogy mást kellene néznem. Mondjuk az egyiket abból a 9-ből amit most felsorakoztattam magamnak, és többé-kevésbe folyamatában nézek. Eredetileg az volt a terv, hogy ezt azért nézem meg, hogy a többiből össze tudjak várni több részt, mert utálom, hogy egy héten csak két részt tudok megnézni, csak arra nem számítottam, hogy nem fogom tudni abbahagyni. Így viszont azt éreztem, hogy valami mástól veszem el az időd. Kicsit zavaros. Jó sorozatot néztem rossz időben. És végre nem volt benne romantika. Lehet, hogy ezért nem tudtam abbahagyni.

Nem nagyon tudok mit kezdeni ez ilyen "Face off" történetekkel. Istentől elrugaszkodott gondolat. Persze ezen sorozatok nem is arról szólnak, hogy közük legyen a valósághoz.

Kim Woo-Hyun (So Ji Sub) és Park Gi-Young (Choi Danie)szobatársak, és barátok voltak a rendőrakadémián. Mindketten az internetes bűnözés elleni osztályra akartak felvételt nyerni, az akadémián az a hír járta, hogy nem létezik olyan vírus, amivel ők ketten ne tudnának megbirkózni. Park Gi-Young szórakozásból írt egy vírust, ami a fertőzött gépről véletlenszerűen e-maileket küld át az ő fiókjába. Így kerül hozzá egy levél, ami magas rangú hivatalnokok, politikusok és rendőrök korrupciós ügyeit tartalmazza. Mivel a felettesei azt várják el tőle, hogy az ügyet elfelejtse, inkább kilép az akadémiáról. Kim Woo-Hyunból így rendőr lesz, Park Gi-Youngból pedig látszólag újságíró, valójában azonban egy nagyon jól képzett, "Hades" néven ismert hekker. 

Tizenhárom évvel később meggyilkolnak egy színésznőt, és minden bizonyíték arra mutat, hogy számítógépes bűncselekményről van szó, és a tettes Hades. A nyomozást Kim Woo-Hyun vezeti, így elkerülhetetlen, hogy a valamikori két barát újra találkozzon. A találkozó egy robbanással ér véget, amiben Woo-Hyun meghal, Gi-Young pedig a felismerhetetlenségig összeég. Bár túlélte a robbanást, de a testét darabjaiból kell összerakni, és mivel Kim Woo-Hyunként azonosítják, saját arca helyett a barátjáét kapja meg, így elkezdhet nyomozni az után, hogy valójában ki ölte meg a színésznőt, ki van az azóta is sorban történő gyilkosságok mögött, és ki okozta a robbanást amiben meghalt a barátja.

Pörgős volt, izgalmas, jó karakterekkel. Igazán élveztem. Valószínűleg csak a rossz időzítésem miatt nem került be a kedvenc kategóriába, majd az idő eldönti, hogy hova rakjam. Ha lesz olyan késztetésem, hogy egy idő után újra megnézzem, majd berakom a kedvencek közé.

Angolul néztem, bár itt elvileg elő lehet bányászni magyar feliratot, de nekem általában nincs türelmem ahhoz, hogy valahova regisztráljak, meg keresgéljek, meg ilyesmi. Ha valakinek van hozzá idegzete talán itt érdemes keresgélni.

Szólj hozzá

dorama k dorama Choi Daniel So Ji-Sub