2013. ápr 19.

Hana Yori Dango (J-Movie 1995)

írta: Aldaril
Hana Yori Dango (J-Movie 1995)

Én meg már azt hittem mindent láttam. Mondjuk ezt lehet, hogy nem kellett volna. Alsó hangon is érdekes volt. Induljunk el onnan, hogy 1995 nem mostanában volt, és hát az akkori divat... Most már elég furcsának tűnik. Aztán meg ott van az, hogy amit a sorozatok sok-sok részen keresztül bontogattak, azt itt összenyomorították 78 percbe. És amit jót tett a Kimi wa pettonak, az nagyon nem tett jót a Hana Yori Dangonak. Persze itt fordított volt a sorrend. Nem is igazán értem, hogy miért volt erre szükség, hacsak nem azért, hogy felmérjék, hogy van e igény a sorozatra. Tekintettel arra, hogy kevés volt az idő, pár dolgot elég rendesen megváltoztattak, vagy egyszerűen csak más időrendi sorrendbe tettek. Ha valaki még igényli, vagy csak, hogy mint nekem teljes legyen a paletta a tajvani, japán, és koreai sorozat mellé, itt a mozi is belőle. Egyszer nézhető. Akkor is minek. :D

Szólj hozzá

movie j movie Fujiki Naohito