2012. nov 03.

Smiling Pasta ( TW - Dorama 17 ep)

írta: Aldaril
Smiling Pasta ( TW - Dorama 17 ep)

Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúútálom mikor menet közben elveszik alólam azt az oldalt ahonnan éppen töltöm a sorozatot. Főleg azért mert a  Tajwani sorozatokat olyan nehéz normális minőségben megnézni bármelyik videómegosztó portálon. Főleg ha régebbiek.

A sorozat teljesen szerethető. Még azt is mondhatnám, hogy tetszetős. Valahol azt olvastam , hogy a Full house feldolgozása. Hát lehet. Kivéve, hogy a Full houseal nem igazán tudtam mit kezdeni, ezt meg nagyon nehezen hagytam ott, ha ki kellett kapcsolni a gépet.
Egyébként az kell, hogy mondjam, hogy a taijwani doramák semmivel sem rosszabbak mint a koreaiak, és lassan azt kell, hogy gondoljam, hogy magasan verik a japánokat, kivéve ha annyira mellényúlnak vele mint a Skip Beattel. Azt nagyon várom, hogy valaki más is megcsinálja. Hátha majd egyszer... talán.  Az egyetlen probléma, hogy magyar feliratok nem igazán vannak hozzá, és a kínai olyan gyors, hogy időnként nem, hogy arra nincs időm, hogy felfogjam az angol feliratot, de elolvasni sincs, így aztán előfordul, hogy egy egy órás rész másfél óráig tart megnézni, annyit kell megállítanom.

Xiao Shi (Cyndi Wang) megátkozták egy három hónapos átokkal, így 17 kapcsolaton van már túl. Aznap mikor a 17-is barátja dobja véletlenül összeütközik He Qun-ba (Nicholas Teo), a híres sztárba. Mivel He Qun-t éppen lesifotósok üldözik, ők pedig az ütközés során elég félreérthető helyzetbe kerülnek, együtt futnak tovább. Természetesen a helyzetet fényképekkel dokumentálják, így, hogy mentsék ami menthető He Qun managgere úgy állítja be a dolgot, hogy Xia Shi a fiú menyasszonya. Innentől pedig mindenki úszik az árra, amiről tudjuk, hogy ilyen esetekben nem kifejezetten nyugodt. Egyszer fenn egyszer lent, de mindenképpen az igaz szerelemhez vezet. Még akkor is ha a két fél folyamatosan piszkálja egymást. Főleg a fiú a lányt. Enélkül mi lenne az izgalom, hogy lehetne elérni, hogy egyszer szeresse az ember a karaktert egyszer meg a fenébe kívánja. Meg tudja He Qun törni Xiao Shi három hónapos átkát?

Magyar felirat nincs, vagyis én nem találtam, igaz olyan nagyon nem is törtem kezem lában érte. A filmek minősége letöltéssel egészen elviselhető, de mint az elején mondtam, kihúzták alólam a rapidshare-es csomagot a többivel meg feladtam a küzdést.

http://doramax264.com/1442/smiling-pasta

Végül ez lett a vége:

http://www.dramacrazy.net/taiwanese-drama/smiling-pasta/

A harmadik Youtubos variációnak egészen jó a minősége, de iszonyatosan gyors rajt a felirat.

Szólj hozzá

dorama tw dorama Cyndi Wang Nicholas Teo