2012. okt 27.

Arang and the Magistrate ( K-Dorama 20 ep)

írta: Aldaril
Arang and the Magistrate ( K-Dorama 20 ep)

Egész jó volt. Jó volt az elgondolás, érdekes volt a történet bár a két isten picit idegesített. Aranyosak voltak a szereplők, még a nem főszereplők is, csak a végével nem tudtam mit kezdeni. Mostanában megint olyan sorozatokba kezdek bele aminek nem értem a végét. Vagyis értem én csak nem szeretem.

Arang (Shin Min-A) egy szellem aki nem hajlandó a túlvilágra menni, mert elvesztette minden emlékét, és nem tudja, hogy, és miért halt meg. Eun-Oh (Lee Joon-Gi) egy nemesember fia, aki látja  a szellemeket, és az anyját keresi.  Ők ketten, úgy döntenek, hogy segítenek egymásnak megtalálni a másik kérdéseseire a választ. Hogy ez sikerüljön, Eun-Oh elvállalja  a magisztrátusi állást, mert így sok helyre bejut, Arang pedig három holdtölte idejéig emberi testet kap, ami nem tud meghalni. Persze a halhatatlan test sok szellemnek lenne ideális, így Aragangnak nem sok nyugta van. Szép lassan kiderül, hogy a szálakat a Jáde császár egyik volt angyala mozgatja, aki visszaszökött a földre, de csak halandók testébe költözve, halandók lelkével táplálkozva tud életben maradni. Arang és Eun-Oh pedig csak a császár eszközei arra, hogy tőrbecsalja, és elpusztítsa az angyalt.


Magyar felirat: http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_116215.htm

Letöltés: http://doramax264.com/13669/arang-and-the-magistrate-k-drama/

Amolyan aranyos, egyszer nézhető történet, furcsa befejezéssel.

Szólj hozzá

dorama k dorama Shin Min-A Lee Joon-Ki