2012. júl 22.

The greatest Love (K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
The greatest Love (K-Dorama 16 ep)

Pffff!!! Pár napos a történet, de már nem nagyon tudom mit írjak róla azon kívül, hogy tetszett. Mármint maga a történet. Bár egy kicsit az Oh! My lady!-re emlékeztetett. Persze lehet, hogy csak azért mert ugyanarról szólt. Mármint az alaptörténet. Adott egy teljesen elcseszett, magától teljesen elszállt muki, aki ezt hiszi, hogy ő a világ közepe. Persze tulajdonképpen igaza is van, mert majdnem tényleg ő a világ közepe. A neve pedig Dok Ko-Jin (Cha Seung-Won), és történetesen egy filmszínész. Ezek után az ember azt várná a jól bevált klisék alapján, hogy a kezdeti nagy bunkóból a 16 rész végére egy megszerethető, kedves karakter lesz. Hány éves vagy királylány? Egy frászt!!! Végig tahó marad a szentem a maga bájos formájában.  Aztán itt van még a szegény állandóan félreértett, mindenkit meg akarok védeni, de minden balul sül el volt idol Ku Ae-Jung (Kong Hyo-Jin), aki annak ellenére, hogy 10 éve nagyon sikeresen debütált egy lánycsapatban, nagyon hamar bukott is. És bár nem tehetett róla mégis mindenki őt hibáztatja a csapat feloszlásáért. A film alapkoncepciója, hogy ha már így alakult gyorsan hozzuk őket össze, és játszunk azzal, hogy a csillogó sztár bukik, mert szerelmes lesz egy bukott idolba, vagy a bukott idolnak lesz jobb a helyzete, mert a csillogó sztár hírneve viszi magával. Persze, hogy teljes legyen a képlet a háromszögnek van harmadik tagja is, egy hagyományos orvoslással kenyeret kereső doki, Yoon Pil-Joo (Yoon Kye-Sang) személyében.

Na jó ez így lehet, hogy kicsit túlságosan is szarkasztikusra sikerült, pedig tényleg tetszett a sorozat. Nem a "must see" kategória, de mindenképpen az "érdemes megnézni".  Ja és, hogy el ne feledjem imádtam az csaj telefoncsörgését. Azzal a dallal debütált. Nekem igen tetszett.

Elvileg volt hozzá magyar felirat, de ez is belekeveredett valami ellopta, és a sajátjaként terjesztette tovább botrányba, úgyhogy eltűnt valahol az örök vadászmezőkön. Vagy csak én nem találtam meg. Szóval én angolul néztem.

Ezek után már csak egy kérdésem maradt. Az az leges legutolsó mondat tényleg feltétlenül szükséges volt?

Állítólag magyar felirat itt található: dwaejitokki-fansubs.gportal.hu

Szólj hozzá

dorama k dorama Kong Hyo-Jin Yoon Kye-Snag Cha Seung-Won