2012. jún 30.

Man of Honor / Glory Jane ( K-Dorama 24 ep)

írta: Aldaril
Man of Honor / Glory Jane ( K-Dorama 24 ep)

Szerettem Park Min Youngot a City Hunterben, a Sungkyunkwan Scandalban, itt is és szeretem a Dr. Jinben is. Összességében szeretem ezt a színésznőt akárkivel játszik, és ez nagy szó mert általában csak a férfi főszereplők szoktak feltűnni. :) Viszont Chun Jung Myung amíg a Cinderella's Stepsisterben az egyetlen használható szereplő volt itt nagyon idegesített. Igaz, hogy azt a doramát nem bírtam megnézni csak kb a feléig, de, hogy odáig is bírtam az az ő érdeme volt. Lee Jang Woo meg számomra úgy furcsa ahogy van. Nem igazán tudom eldönteni, hogy az a szeretgetni való vagy a belehúznám a fejét az asztalba  típus. Lehet, hogy nem tett jót szegény megítélésének a WGM. Bár, hogy őszinte legyek azt hiszem Eunjungot sem sikerült megszeretnem, de ez nem ide tartozik.

Történet: a gyerek Young-Gwang találkozik Janenel a lány születésnapján. A fiú a  lány apjának a céges sofőrjének a fia. A születésnapi bulin Young-Gwang összetűzésbe kerül In-Wooval aki Jane apja legjobb barátja és a cég alelnöke. In-Woo apja miatt az ügyészség nyomozásba kezdett, és a születésnapi bulira menet a két apa összeveszik emiatt a kocsiban, ami annyira eldurvul, hogy a folyóba kötnek ki a kocsival. In-Woo apja a sofőrt húzza ki véletlenül, így Jane apja megfullad. A kórházba menet Jane és az anyja is balesetet szenvednek, a kislány eltűnik az anyja meg kómába esik 17 évre.

17 év elteltével a két fiúból baseball játékos lesz. Young-Gwangnak nem megy olyan jól a sora In-Woo felkapott sztár lett, bár neki otthon vannak problémái az apjával aki a baleset után magához kaparintotta a vállalatot. In-Woo retteg az apjától. Janeből pedig az árvaház után ápolónő lesz. Így találkoznak hárman újra össze abban a kórházban ahol Jane dolgozik, mert mind a két fiúnak balesete lesz és ugyanabba a kórházba kerülnek......

Az Ázsia gyöngyszemein találtam az első négy részhez magyar feliratot. A többit angolul néztem meg.

Szólj hozzá

dorama k dorama Park Min Young Chung Jung Myung Lee Jang-Woo