2012. jún 02.

The king 2 hearts (K-Dorama 20 ep)

írta: Aldaril
The king 2 hearts (K-Dorama 20 ep)

The-King-2hearts-Poster-2.jpg

Egyszer nézhető. Legalábbis számomra. Pedig a két főszereplő alapján még sokat is vártam.  Lee_Seung-Gi a Brillat legacyban volt több mint értékelhető, Ha_Ji-Won -be pedig a Secret gardenben szerettem bele. Szóval a szereplőválasztás nekem sokat ígért. A baj csak az, hogy azt hiszem a katonai téma nem az én világom. Meg az is eszembe jutott, hogy szegény Lee_Yoon-Ji valahogy mindíg nagyon megnyeri az uralkodó testvérének szerepét. Na ő például egy nagyon szimpatikus ember magánban. Már amennyit a WGM-ból láttam belőlük. Pedig elég szerencsétlen férjet kapott. :D

A történet egyébként egy kitalált világ ahol majdnem minden apróság egyezik az igazi világgal, kivéve hogy dél Korea alkotmányos királyság. A probléma az ami most is valójában, hogy lehet e valamilyen módon az északi és a déli rész egyesíteni. Vagy legalábbis megbékíteni egymással. Itt azt az utat választották, hogy mi lenne ha ........  a déli király elvenne egy északi katonanőt. Na jó azért az északi nő sem akárki a hazájában.

Magyar felirat az ázsia ékkövein, bár nem vártam meg hogy befejezik, megnéztem angolul, mert nem tartottam elég jónak, hogy türelmes legyek. :)

Szólj hozzá

dorama k dorama Ha Ji-Won Lee Yoon-Ji Lee Seung-Gi