2012. ápr 23.

Sekai ichi Hatsukoi ( anime 2x12 ep + 2 ova)

írta: Aldaril
Sekai ichi Hatsukoi ( anime 2x12 ep + 2 ova)

Hát ezt jól megszívtam! Ez volt az elő gondolat ami eszembe jutott mire felfogtam, hogy tulajdonképpen mit is nézek. Aztán rájöttem, hogy sok abbahagyott próbálkozás után, most lehet, hogy találtam egy olyan yaoi animét ami nézhető. Mi több élvezhető. És mire végeztem az első évaddal bátran ki tudtam jelenteni, hogy szerethető. Ugyanis elmaradt belőle a szokásos nyivákolás amitől a Gravitationból például csak egy fél részt bírtam megnézni, meg a Princess Princessre is annyira jellemző volt, hogy abból is kb 2 részt bírtam. Azonkívül ebben az animében nem szereplők, hanem karakterek vannak. És nem csak a főszereplők hanem mindenki. Keményen kidolgozott, átgondolt, igen jól megszerkesztett karakterek, akiket nagyon könnyű szeretni, és képesek elfeledtetni az emberrel, hogy mindegyik férfi. Persze ez valószínűleg egy nem japánnak több problémát jelent, mint egy japánnak. :) A történet egyébként elég egyszerű. Adva van két srác akik a középiskola alatt járnak egymással, aztán rövid időn bellül szakítanak egy félreértés miatt. Tíz év telik el mire újra találkoznak, egy könyvkiadónál lesznek főnök beosztott kapcsolatban. És természetesen kezdődik a szeress belém újra! A főszál mellett van még két mellékszál, két másik páros. Talán a Yukina-Kisa páros volt a legidegesítőbb, bár egy olyan helyzetben ahol 9 év korkülönbség van a két ember között, ráadásul a fiatalabb egy nagyon népszerű, jóképű srác az idősebbik pedig egy erősen átlagos külsejű férfi, aki  állandóan dolgozik, azt hiszem tényleg természetes, hogy az egyik fél tele van szorongásokkal. Ja, és az egészben a legszebb, hogy teljes betekintést ad abba, hogy hogy készülnek a mangák, és, hogy az az egy hónap amit az olvasó alig bír kivárni két rész között milyen őrültekháza annak akik rajzolják, meg szerkesztik a mangákat. Azt hiszem mostantól türelmesebb leszek. :)

Nézhetőség magyar felirattal: Indavideó

Szólj hozzá

anime yaoi