2012. ápr 09.

Oh! My lady! (K-dorama 16 ep)

írta: Aldaril
Oh! My lady! (K-dorama 16 ep)

Az Extravagant challenge-ben nyújtott alakítása miatt gondoltam adok egy esélyt Choi Si Won-nak és nem bántam meg, bár, hogy őszinte legyek nem mindig tudtam elvonatkoztatni a filmben játszott szerep és a valódi alakítása között. Szóval az a rossz színész gyorshívó időnként igencsak eltaláltnak tűnt. :) Tudom, nem kell mondani. Rosszindulatú vagyok. És mint tudjuk ezeket egyébként sem a színészi teljesítményért nézi az ember. És nem is mondhatnám, hogy az egész alakítására ez volt a jellemző, csak mondjuk voltak rossz napjai. Egyébként most hogy belegondolok azt hiszem hogy a WGM 3-ban annyira megszerettem Leeteuk-et, hogy elkezdett érdekelni a Super Junior. Igen, én is tudom. Elég égő. Főleg mert alapból nem igazán rajongok a fiúkórusokért. Ők meg vannak vagy 13-an? jobb napjaikban. Döbbenet.  Megjegyzem a lánykarokért sem vagyok oda. Nem diszkriminálom a pasikat.

Na de vissza a filmhez. Yoon Gae Hwa egy 35 éves elvált nő (Chae_Rim), aki azért, hogy el tudja hozni a volt férjétől a lányát, mindenféle munkát elvállal. Így kerül Sung Min Woo-hoz házvetőnőnek, egészen egy napig amikor is a gyerek miatt elrohan, így elégeti Min Woo fellépőingét, amiért is rövid úton kirúgják. Lányok! Éljenek Si Won kockáikockái. Mind a hat. :) Egyébként szokatlanul sokat lehet azokat a kockákat látni. Natehát! Mivel nem tehet mást úszik az árral, mert munkát kell találni, így lesz gyakornok egy musical producernél. És mivel azt mondja hogy ismeri Sung Min Woo-t, hát az első feladata az, hogy szervezze be a topstart egy színpadi musicalbe. A szívás csak az, hogy szegény fiúnak nem kifejezetten a színészkedés az erős oldala. És ha ez még nem lenne elég előkerül Min Woo lánya is Sung Ye Eu. ( Gyönyörű kislány. Én is akarok egyet. Mellesleg a másik kislány is nagyon szép Kim Min Ji :) 

Magyar felirat: www.d-addicts.com/forum/viewtopic_97301.htm

A legnagyobb szívfájdalmam az volt, hogy nem találtam sima raw-ot ami jó lett volna a felirathoz. Nekem valahogy az a a két szerver ami a feliratnál van nem működött, de simán benne van a pakliban, hogy én gombáztam el valamit. Szóval sajnos csak ezzel az égetett angol feliratossal szolgálhatok. :(

Epizódok: http://doramax264.com/comedy/oh-my-lady/

 

Szólj hozzá

dorama k dorama Choi Si-Won Chae Rim