2014. sze 07.

I am the King ( K Movie)

írta: Aldaril
I am the King ( K Movie)

I_Am_A_King-p3.jpg

Miután a jó ég tudja hányadszor, ismét átfutottam a Goongon, arra jutottam, hogy csak megnézem, hogy mi lett Joo Ji Hoonból, de nem volt kedvem nekiállni egy sorozatnak, mert akkora már a listám, hogy a padlásból a pincébe ér, így arra gondoltam, hogy keresek inkább egy mozit, ott is látszik, hogy milyen lett felnőtt korára, és azt kell, hogy mondjam, hogy azt hiszem jól választottam. Nem azt mondom, hogy életem mozija lett, de megérte azt az időt amit a monitor előtt ültem. Jó volt végre olyan kosztümös filmet nézni, ahol nem vették véresen komolyra magát a királyt, és az udvartartást.

A történetet nem bonyolították agyon, de nem is volt rá szükség, mert a karakterek viccesek voltak.

A trónörökös nem kifejezettem az az uralkodónak való típus, mert több időt tölt el a gisengek között ivással, mint bárhol máshol. Ezt megelégelve a király, aki maga is úgy jutott trónra, hogy saját keze által pucolta el a bátyjait maga elől az örökösök sorából, úgy döntött, hogy akkor inkább harmadszülött fiából csinál koronaherceget. Ez azonban két embert is kényelmetlenül érintett. Egyrészt az eredeti koronaherceget, aki nem nagyon akar lemondani a pozíciójáról, másrészt a harmadszülöttet Chungnyeong herceget (Joo Ji-Hoon) , aki nem akar koronaherceg lenni, és aki úgy gondolja megoldani a problémát, hogy egyszerűen meglép a palotából. Neki szerencséjére, ám mindenki más balszerencséjére, mikor átugrik a kerítésen Deok-Chil nyakába pottyan, aki kiköpött mása  a hercegnek, így aztán hamarjában egy félreértés miatt helyet is cserélnek ők ketten. A kellemetlen a dologban, hogy Deok-Chill egy rabszolga, aki  meglépett, hogy kiszabadítsa volt gazdáját a börtönből, így mikor a herceg a helyébe kerül nem lesz kifejezettek rózsás a helyzete, még akkor sem ha az egyik testőre végül megtalálja, és ha meg nem is tudja szöktetni, de mellette marad, a másik testőrnem meg az lesz a feladata, hogy valahogy eltitkolja, hogy a herceg tulajdonképpen nem a herceg. Szegényeknek egyiküknek sincs könnyű dolga. Az igazi herceget viszont mint szökött rabszolgát körbehurcolják a birodalomban, így saját szemével látja, hogy mit a helyzet az emberekkel, és ha jó koronaherceg és király akar lenni akkor min kell változtatnia. Mert természetesen az emberek szenvedését látva koronaherceg, és király akar lenni.

Jó volt, mert pillanatra sem vették komolyra a figurát. Végig erősen vigyorogtam. Nem is kerestem magyar cuccot hozzá, angol felirattal letöltött formában került megtekintésre, vagy aki nem akar töltögetni annak online, szintén angolul.

Szólj hozzá

movie Joon Ji-Hoon k movie