2014. jún 26.

Steal My Heart / Catch me (K-Movie)

írta: Aldaril
Steal My Heart / Catch me (K-Movie)

Catch_Me_-_Korean_Movie-p1.jpg

Végre megtaláltam, bár azt hiszem, hogy ebben az esetben csak én voltam végtelenül béna. Mostanában folyton belefutok olyan filmekbe, aminek csak nagyjából van meg az angol felirata. A legnagyobb aggályom az ezzel kapcsolatban az, hogy mivel már feltették ide-oda, szerintem ez már nem is lesz jobb. Ismételten rájöttem, hogy nem feltétlenül színész, inkább rendező vagy író után kellene mennem. A 200 Pounds Beauty, és a My PS partner után valahogy többet vártam, egy Kim A-Joong filmtől.

Az alapötlet egyébként nagyon tetszett. A megszokott rabló-pandúr történetet megcsavarták kicsit. Adott egy művészeti iskolába járó fiú Lee Ho-Tae (Joo Won), és egy tolvaj lány Yoon Jin-Sook (Kim A-Joong). Mivel a lány azt mondja a srácnak, hogy a zsaruk klasszak, a fiú pályát vált, és egy igen sikeres profilozó lesz a rendőrségen, a lány viszont eltűnik az életéből. Évekkel később találkoznak újra, mikor Jin-Sook elüt egy szériagyilkost, és a rendőrség elkezdi az autó rendszáma alapján keresni cserbenhagyásos gázolásért. Természetesen Ho-Taevel az élen. Mikor újra találkoznak a lány szó nélkül követi a férfit, és önként vonulna érte börtönbe, még úgy is, hogy közben kiderül, van még a számláján pár rablás, amit, ha letartóztatják nem fog megúszni. Így aztán az a helyzet áll elő, hogy a tolvaj, szó nélkül menne börtönbe a rendőrért, a mintarendőr viszont mindent megtesz azért, hogy a tolvaj elkerülje a büntetést.

Aranyos volt a film, de ahhoz képest, hogy mennyire kerestem, kicsit csalódás is volt. Persze lehet, hogy túlságosan lelkes voltam. Kim A-Joongot most is szerettem, és Joo Wont is jó volt látni “normális “ szerepben a Good doctor után. Egyszer meg kell nézni, de nem hagyta bennem azt a kényszert, hogy többször is. Persze ez is változhat, mert önfeledt vigyorgással most néztem újra a The Greatest Love-ot, pedig első nekifutásra az sem tetszett nagyon.

Magyar feliratot nem igazán kerestem, gyanítom nincs is nagyon, de ha mégis, mivel az angol is elég szerényes, nem hiszem, hogy túl jót tudtak csinálni belőle.

Szólj hozzá

movie k movie Joo Won Kim A-Joong