2014. már 18.

A Love to kill (K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
A Love to kill (K-Dorama 16 ep)

A Love To Kill (2).jpg

A Full Hausban nagyon rákattantam Rainre, hát gondoltam keresek valamit még tőle. Azt kell, hogy mondjam, hogy ez a sorozat tökéletes választás volt. Ezerszer jobban áll neki az őrjöngő szerep, mint a szépfiú. Ráadásul Shin Min Ahval párosítva sok jót ígért, és minden hozzájuk fűzött reményemet beváltották. Logikai problémákat véltem felfedezni közben is, de mivel az egész sorozatot nagyon élveztem, nem foglalkoztam azzal, hogy imitt-amott sántít a dolog. Nem érdekelt. Egészen a végéig. Értem én, hogy ez így nagyon romantikusra sikeredett, de ki hal meg a mobiltelefonok korában úgy, hogy megfagy a puszta közepén?

Cha Eun Seok gyönyörű, sikeres, és boldogtalan, mert mikor híres lett, a szerelme egyszer csak elhagyta. Csak azt nem tudja, hogy gyakorlatilag az anyja üldözte el a férfit. Egy banketten olyan szerencsétlenül esik el, hogy Kim Joon Sung, aki meg akarja védeni attól, hogy megüsse magát, félreérthető helyzetben esik rá, és a jelenet természetesen felkerül az internetre. Emiatt mind a ketten kellemetlen helyzetbe kerülnek, amit a férfi úgy gondol megoldani, hogy bejelenti az eljegyzésüket. A bejelentést hallva a volt barát sokkos állapotban leesik egy tetőről, és vegetatív állapotba kerül.

Kang Bok Gu nem ért semmihez, csak a nők szédítéséhez és a verekedéshez. A bátyját is verekedései miatt vesztette el, és a barátnője is emiatt égett meg. A bátyját 10 éve keresi, a lánnyal pedig kötelességtudatból marad együtt, és bár a lány nagyon szereti, ő úgy viselkedik vele, mint a testvérével. Mikor végre megtalálja a testvérét, a bátyja a szeme előtt zuhan a mélybe, volt barátnőjének, Cha Eun Seok eljegyzését hallva. Onnantól az élete fő célja az, hogy a testvérét ápolja, és a nő életét tönkretegye.

Eun Seok mellé a vőlegénye testőrt keres, amire Bok Gu is jelentkezik, és végül meg is kapja az állást. Az lesz a munkája, hogy védje azt a nőt, akit a legjobban gyűlöl a világon, azonban ez szükséges ahhoz, hogy végrehajthassa bosszúját. A nőnek ugyanazt a gyötrelmes szerelmet, és szakítást kell átélnie, amit úgy gondola, hogy a testvére is átélt. A bátyja naplójának köszönhetően, újra átélik azokat a dolgokat, amiket a nő már egyszer átélt, és a sikeres színésznő lassan beleszeret a testőrébe. A baj csak az, hogy Bok Gu is beleszeret a lányba, és lassan arra is kezd rájönni, hogy talán nem minden úgy történt, ahogy eredetileg gondolta. A terve azonban sikeres, és mire észbe kap, már teljesen tönkretette a nő életét.

Egy év telik el mire újra találkoznak, Eun Seoknak, aki otthagyta a filmezést, épp bemutatják a filmjét, amiben visszatért a filmvászonra, Bok Gu pedig egy autószerelő műhelyben dolgozik, és a bátyját ápolja, aki kikerült a vegetatív állapotból, és ugyan csak lassan, de folyamatosan javul az állapota. Mikor Eun Seok megtudja, hogy volt szerelme még mindig életben van, magához veszi a férfit, és gondoskodik róla, amíg hirtelen rosszra nem fordul a férfi állapota és meg nem hal.

Bok Gu önpusztításba kezd, mert nem tudja elfogadni a testvére halálát, és Eun Seokel sem lehet együtt, és a lány is olyan lesz, mint egy élőhalott, a haláleset után. Hiába vágynak egymásra, nem köthetnek ki egymás mellett, a fiú bátyjának emléke miatt.

Rettentően zavart Bok Gu barátnőjének tájszólása. Olyan érezésem volt, mintha nem is koreaiul beszélt volna. Nem értettem, hogy valaki, akinek az agya nagy része károsodott, hogy juthat el odáig, hogy beszélni is tudjon, és sokáig attól féltem, hogy életben marad, de végül hála az égnek nem ezt történt. Ami viszont a legjobban idegesített, az a bevezetőben is említett havas jelenet. Mindenezek ellenére azt mondom, hogy egy nagyon jó sorozat volt, ha valaki szereti a melodrámákat. Én nem vagyok annyira oda érte, de mire észbe kaptam, hogy mit nézek már függő voltam, és nem bírtam abbahagyni.

Magyar felirat úgy nézem, hogy csak a 12-ik részig van hozzá. Esetleg jobban utána kell keresni, hátha azóta megcsinálták a többit is. Angolul pedig a szokásos helyen.

 

Szólj hozzá

dorama k dorama Shin Min-A Rain