2014. jan 26.

Bad Girls (TW-Movie)

írta: Aldaril
Bad Girls (TW-Movie)

bad-girls-2012-1.jpg

Ettől a filmtől sokkal, sokkal többet vártam. Már csak azért is mert Ella Chent, és Mike Het is szeretem. De könyörgöm! Miért kell egy 30 felett lévő nővel  középiskolást játszatni? Nincs elég középiskola korú tini sztár Tajvanon? Nem vagyok hajlandó elhinni.

Amolyan 3 muskétás történet. Huang Dan-chi az erős, Pei az okos, és Mi a szép, mert az is kell, még ha nincs is semmi haszna. Ők hárman annak szentelték az életüket, hogy a bajbajutott nőkön segítsenek, legyen az kicsi vagy nagy, és természetesen, hogy utálják a férfiakat, egészen addig, amíg meg nem jelenik az iskolájukban Justin, az igencsak jóképű, és népszerű színész, aki egy diákszerelemről, forgat filmet. A történet szerint a fiú és a lány egy sport klubba járnak, és mikor a fiú  megsérül, a lány bíztatja arra, hogy pék legyen. Csakhogy a színésznőnek, aki a főszerepet játsza, nem erőssége a sport, így kerül egy véletlen során a képbe Huang Dan-chi, akinek viszont a sporton kívül semmi más nem az erőssége. Ennek ellenére miután a színésznő lesérül, gyorsan Dan-chira osztják a szerepet, mondván, hogy majdcsak lesz valami. Adott tehát egy botcsinálta női főszereplő, egy ünnepelt sztár férfi főszereplő, aki természetesen boldogtalan, mert nem csinálhatja azt, amit akar, pedig ő tulajdonképpen nem színész, hanem pék akar lenni. Csak természetes, hogy ők ketten egymásba szeretnek.

Kihagyható. Én nagyon szeretem Ella Chent, de ez a film, idő és pénzpazarlás. Angolul.

Szólj hozzá

movie Ella Chen Mike He tw movie