2014. jan 21.

18 vs. 29 (K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
18 vs. 29 (K-Dorama 16 ep)

18vs29.jpg

Soha, soha, soha, soha nem szabad végignézni egy sorozatot egy színész miatt. Ezt már annyiszor megszívtam. Annyira nem volt rossz, hogy abbahagyjam, de annyira igen, hogy halálra unjam magam. Még  Ryu Soo Young  sem igazán segített rajta, pedig miatta voltam hajlandó végigszenvedni az egészet. Arról nem is beszélve, hogy ezzel a félhosszú frizurával elég hülyén nézett ki. Én azt hittem, hogy ilyen szélesre gyúrta magát az évek alatt, de úgy néz ki ő is az a típus, mint Joe Cheng. Az a szélesebb fajta. Talán ezért is volt az, hogy valahogy idegennek tűnt egy sztárszínész szerepében. Nem azért mert a játéka alapján nem lehetne, hanem, mert nem a férfias testalkatával, és az inkább érdekes, mint rajongani való arcával, nem az a típus, akiből szerintem sosem lesz szupersztár. Nem elég „szép“ hozzá, bár nekem sokkal jobban tetszik, mint sok más, akiért mostanában rajonganak.

A történet akár még jó is lehetett volna, mert ebben a témában szerintem sok lehetőség adódik, de valahogy olyan fáradt volt az egész. Nem jutottak előbbre, csak ment a huzavona, azzal, hogy a nő, az istennek nem akarta elfogadni a helyzetét. Sokkal jobb lett volna szerintem, hogy úgy oldják meg mint a Queen In-Hyun's Manban, hogy hát jó ez van, próbáljunk meg alkalmazkodni. Abból, hogy egy csomó dolog ismeretlen, és nem tudja mikor, hogy viselkedjen annyi mindent ki lehetett volna hozni, és nem lett volna ilyen halál unalmas.

Yoo Hye-chan (Park Sun Young) és Kang Bongman (Ryu Soo Young) még a középiskolában lettek szerelmesek. Akkoriban Hye-chan egy másik fiúba volt szerelmes, Bongmant ki nem állhatta, de egy pár véletlen során végül egymás mellett kötöttek ki, majd szerelem és házasság lett a vége. Kang Bongmanból végül egy rajongott színész lett Kang Sang-young néven, a sztársághoz vezető úton Hye-chan buzdította és támogatta mindenben. Most pedig 29 évesen vállnak, mert Sang-youngnak szeretője van. Legalább is Hye-chan azt hiszi. Látott valamit, amit félreértett, és mivel a harmadik fél tényleg szerelmes a férfiba, nem igazán szeretné eloszlatni a félreértést. Hye-channak a bíróságra vezető úton autóbalesete lesz, és mikor felébred, a kórházban csak 18 éves koráig vannak emlékei, és meg van róla győződve, hogy valójában 18 éves. Nem érti, ki ez a férfi mellette, akiről mindenki azt  mondja, hogy a férje, keresi az anyját, aki azóta meghalt, és mindenáron vissza akar menni a középiskolájába. Azt meg végképp nem érti, hogy, hogy lett az erősen utált Kang Bongman felesége. Azt a tényt, hogy válni akartak, a férje mindenképpen el akarja titkolni előle, hiszen a másik nőhöz nincs semmi köze, csak barátok, nagyon szereti a feleségét, és most van lehetősége arra, hogy újrakezdjék az életüket. Rettentően türelmes a feleségével, védi, óvja, támogatja, és a dolgok jól is alakulnak, amíg Hye-chan meg nem találja a baleset előtti naplóját, és teljesen össze nem zavarodik. Akkor megint eltávolodik Bongmantól, bár úgy tűnik időközben újra beleszeretett. Mire minden rendeződni látszik, Hye-channak újabb balesete lesz, ami után visszakapja az emlékezetét, csakhogy most arra nem emlékszik, ami a két baleset között történt, így újra el akar válni a férjétől.

Van hozzá magyar felirat minden elismerésem annak a ki fordította, és le is tölthető, azonkívül itt van  angolul is, én erősen ugrálva néztem, és alig vártam, hogy vége legyen.

Szólj hozzá

dorama k dorama Ryu Soo-Young Park Sun-Young