2013. nov 23.

Heartsrtings / You have fallen for me (K-Dorama 15 ep)

írta: Aldaril
Heartsrtings / You have fallen for me (K-Dorama 15 ep)

Heartstrings.jpg

Mikor először megnéztem, nem gondoltam volna, hogy valaha is még egyszer végig fogom nézni. Aztán elindultam a lejtőn a "You are beautiful"lal, majd elkezdődött a "Marry him if you dare", és onnan már csak egy aprócska ugrás volt ez, és miközben néztem rájöttem, hogy miért is szerettem elsőre. Maga a történet nem nagy valami, de a zenéje nagyon jó. Arról nem is beszélve, hogy Min-Hyukba itt szerettem bele. Egy csomó tehetséges ember egy csomó jól megírt zenével. Még akkor is, ha jó részük Yong-Hwa saját keze munkája. Ha az ember átugrálja azokat a részeket, ami nem annyira érdekli sokadszorra, és lássuk be nem sok olyan sorozat van, amit többedszerre is mindenestül néz meg az ember, akkor nagyon is szerethető. Több dolog miatt is érdemes volt egyébként többedszer is belevágni. Egyrészt érdekes látni, hogy , hogy változik Yong-Hwa, másrészt nagyon szeretem az olyan zenét ahol a régit és az újat kombinálják. Szerintem a két legjobb jelenet a filmből. Ami igazából egy. :D

 

 


Na meg itt van ez is.

 

Lee Kyu-Won (Park Shin-Hye) a zeneművészeti egyetem hagyományos hangszerek tanszékének tanulója, aki együtt él a nagyapjával a világhíres koreai pansori énekessel. Egy véletlen miatt együtt énekel az egyetem leghíresebb bandájával egy jótékonysági bulin, mert az énekes Lee Shin (Jung Yong-Hwa) nem jelenik meg a beígért koncerten. Bár az előadás így nagy csalódás, Kyu-Won-ra mégis felfigyel az iskola évfordulós színdarabjának a rendezője. Az este után Kyu-Won csalódottságában párbajra hívja Lee Shint, aminek a tétje, hogy a vesztes egy hónapig a szolgája lesz a nyertesnek. A verseny után elkezdődik a szereplőválogatás az iskola 100 éves évfordulós előadására, és a meghallgatáson a lánynak is részt kell vennie, a rendező mégsem a zenészekhez, hanem a színészekhez osztja, ám így versenytársa lesz az iskola elnöke lányának, aki ugyan nagyon tehetséges, mégis mivel nagy a hátszele, Kyu-Won megjelenéséig mindenki természetesnek vesz, hogy övé lesz a főszerep. A versengés mellett Lee Shinnek is minden parancsát teljesítenie kell, és a nagypapa is teljesen elzárkózik attól, hogy az unokájának bármi köze legyen a nyugati zenéhez.

Magyar felirat, letöltés. A Vikin is fenn van online magyar felirattal.

Szólj hozzá

dorama cnblue k dorama Park Shin-Hye Jung Yong-Hwa