2013. aug 10.

When love walked in (TW-Dorama 32 ep)

írta: Aldaril
When love walked in (TW-Dorama 32 ep)

WhenLoveWalkedIn.jpg

Erre nem igazán érdemes időt, szót, és helyet pazarolni. A nagyon ramaty kategória. Olyan szinten összedobált kliséhalmaz, hogy akármennyire is igyekeztem nem bírtam végignézni. Mikor képbe került a megjátszott terhesség végleg elpattant a cérna és hagytam az egészet a fenébe. Egész idő alatt olyan érzésem volt mintha a  Romantic Princesst néztem volna, és már azt is elég nehéz volt egyszeri is végigülni. Ezenkívül Calvin Chennek szegénynek még mindig szopottgombóc feje van, f(x) Victoria pedig nem igazán tudott meggyőzni arról, hogy neki színészkedni kellene. Persze lehet, hogy csak maga történet volt rám rossz hatással. Töltögettem amíg bírtam, de nem tartott sokáig.

Szólj hozzá

dorama tw dorama Calvin Chen f(x) Victovia