2013. máj 15.

Ma Boy (K-Dorama 3 ep)

írta: Aldaril
Ma Boy (K-Dorama 3 ep)

ma boy.jpg

Könnyed kis délutáni, minisorozat. Nem úgy mini, ahogy a japánok csinálják, hogy húsz percesek a részek, hanem úgy mini, hogy csak 3 részes. Crossdressing fordítva. Olyanból van sok-sok, hogy egy lányból lesz fiú. Talán túl sok is. De azt most találkoztam először, hogy egy fiúból lett lány. Persze nem vagyok olyan naiv, hogy azt higgyem ez az egyetlen, de szerintem kevesebb van belőle. Az a vicces, hogy a lányoknál mindig dühöngök, hogy mért kell ez, mert igazából Ella Chen-en kívül még soha senki nem látszott fiúnak, de Sun Woongról simán hihető, hogy lány. Gondolom direkt nem gyúrtak rá, hogy a mozgása is, meg a gesztusai is lányosak legyenek, de az arca simán elment lánynak. Ráadásul még szép is. Az én ízlésemnek kicsit túlzásba is viszik ezt a Flower Boy dolgot. Az nem természetes, hogy egy fiú/férfi így nézzen ki. Szerintem.  

Ugyanúgy jártam vele mint az Atashinichi no Danshival Van hozzá magyar felirat, de a részeket nem tudtam letölteni sehonnan, mert mindenhol Mediafire-es linket találtam, azt meg törölték. Na, jó ez így ebben a formában nem igaz, mert van egy link, de iszonyatosan lassú, a Youtubeon meg viszonylag jó minőségben fenn van igaz angolul. Szóval csak az vegye a fáradságot, hogy megnézi magyarul, aki nagyon ráér töltögetni, vagy nagyon nem beszél angolul. Én általában ha ráizgulok valamire, akkor az amolyan most rögtön, úgyhogy nem szoktam kínlódni.

Jang Geu-Rim (Kim So-Hyun) vidékről Szöulba megy iskolába, egyrészt, hogy énekes lehessen, de inkább azért, hogy kedvenc sztárja Tae-Joon  közelében lehessen. Természetesen ugyanabba az osztályba kerül, mint a srác, de lesz még pár érdekes osztálytársa, például fiú fanclubja, akik folyton bántják, mert Geu-Rim nem nagyon rejtegeti, hogy rajongója a fíúnak és Irene, akibe az összes fiú, többek között Tae-Joon  is szerelmes.  Irene és Geu-Rim szobatársak lesznek, bár Irene menedzsere kézzel lábbal tiltakozik.  A lánynak eddig különleges helyzete volt, és egyedül volt egy szobában, de mivel már túl sokan érdeklődnek a dolog miértje után az igazgató kénytelen szobatársat tenni mellé. Irene sikeres fotómodell, és nem mellesleg fiú, akinek az igazi neve Hyun Woo. Miután egy alkalommal beteg lesz, és lebukik a lány előtt Geu-Rim mindnet megtesz azért, hogy segítsen a fiúnak abban, hogy ne derüljön ki a titok a többiek előtt. Néha rendesen túlzásba is esik. Ahogy egyre több időt töltenek egymással, kezdik megismerni a másikat, és segítik egymást, addig, amíg egy paparazzi rá nem jön a titokra, és Hyun Woonak el nem kell tűnnie. Szó és nyom nélkül. Egy év múlva találkoznak újra, a fiú már egy sikeres fiúbanda tagja, és nem kell rejtegetnie a nemét, így nyugodtan megkereshetni Geu-Rimet.

Szólj hozzá

dorama k dorama Kim So-Hyun Sun Woong