2013. ápr 30.

200 Pounds Beauty (K-Movie)

írta: Aldaril
200 Pounds Beauty (K-Movie)

Hogy én miért hittem azt, hogy ez dorama?! :) Ahhoz képest, hogy milyen régóta meg akartam nézni nem igazán ezt vártam, bár nem tudom pontosan, hogy mit is vártam, de amit láttam az nagyon tetszett. Nagyon.

Hanna (Kim A-Joong) kövér és esetlen, viszont gyönyörű hangja van. Ő az énekhangja a népszerű idolnak Amynek. Amíg Amy a színpadon táncol és tátog, Hanna a színpad alatt énekel. Egy születésnapi buli alkalmával kihallgatja, hogy Amy és Sang-Joon (Joo Jin-Mo) a menedzsere, arról beszélnek, hogy csak kihasználják őt. Ez különösen rosszul esik a lánynak, mert szerelmes Sang-Jonnba, és voltak arra mutató jelek, hogy ő sem közömbös a férfinak. Ezután nagy lépésre szánja el magát. Egy éven keresztül folyamatos plasztikai műtéteknek veti magát alá, hogy az új külsejével meghódítsa a férfit. Miután a műtéteknek vége, ismét jelentkezik póthangnak Amy mellé, viszont a gyönyörű hangjával, és az új külsejével már elkezdheti a saját karrierjét, nem kell többet a színpad alatt bujkálnia. Ő lesz Jenny. Csakhogy a férfi, aki miatt az egészet végigcsinálta úgy tűnik, nem lelkesedik a külsejéért. Még mindig a kövér Hanna felvételeit hallgatja, és az ő hangját és stílusát keresi. Ahogy egyre jobban mennek a dolgai, egyre több mindent kell feladnia a régi önmagából. Mikor a beteg apját is megtagadja, rájön, hogy hiányzik neki a régi Hanna, és nem akar tovább hazugságban élni.

Magyar felirat: Ázsiafilm, Shigatsu-Team - itt letölthető a film is, de 1,37 G és agykapargatóan lassan jön le, úgyhogy nem tudom, hogy csak a raw e, mert nem bírtam kivárni.

A film a szokásos helyről, bár sajnos égetett angol feliratos, de passzol hozzá az ázsiafilmes magyar felirat. Nagyjából. Egyszer mintha lett volna benn valami csúszás, de aztán utolérték egymást.

Szólj hozzá

kedvenc movie k movie Kim A-Joong Joo Jin-Mo