2013. ápr 06.

Budapest diary (K-Movie?)

írta: Aldaril
Budapest diary (K-Movie?)

Igazából nem tudom, hogy mi ez. Nem is értettem az egészet, valahogy olyan mintha valaki felkérte volna Jang Keun-Suk-ot, hogy csináljon Magyarországnak egy promó filmet, ahhoz viszont kicsit kevés, bár Pesten egész sok minden t bemutatnak, szóval ez alapján még azt is el tudom képzelni, hogy aki ezt megnézte az kedvet kap Magyarországhoz. Van hozzá egy amolyan dokumentum film féle is, de tekintettel arra, hogy nincs hozzá még angol felirat sem, vagy én nem találtam, annyira nem élvezhető a dolog. A helyszínekkel viszont bajban voltam,  nem voltak mindig tiszták. Az, hogy Keun-Suk hülyeségeket beszélt magyarul, még csak megértem, mert koreai a szentem, bár ha a film alapján itt él, akár jól is írhatták volna a szövegét, ha meg nem akkor minek erőltetni a magyart, de végül is egy aranyos gesztus volt. Viszont, hogy a magyar pincér is rosszul beszél az tejesen felháborított. Mi az, hogy "ma egy pár napja...."? Vagy ez csak nekem bántja  a fülemet, és így is helyes?

A film azzal kezdődik, hogy Keunnal szakít a  barátnője, amit a srác elég rosszul visel, majd egy nap a szállodába letesznek az ajtaja elé egy naplót. Ez alapján a napló alapján indul el Pesten. Végigviszik lényegében a fontosabb látnivalókon, miközben figyelhetjük, hogy, milyen változásokon megy keresztül, míg megtalálja  barátnőjét.

 A film lassú, már-már azt mondható, hogy vontatott, és lényegében egy monológ az egész negyven perc. Ebből következik, hogy, ha valaki szereti Jang Keun-Sukot, az negyven percen keresztül csorgathatja  a nyálát, mert mást nem fog látni csak őt. Hajrá lányok! Ettől függetlenül sem az értelmét, sem a mondanivalóját nem értettem az egésznek. Mindenestre örüljünk, hogy itt forgatták nálunk. Ami érdekes, hogy nem találtam semmi angol anyagot a filmről. Olyan mintha nem is létezne.

Több helyről is le lehet tölteni a filmet és a magyar feliratot. A rapidgatoros linkről nem tudok nyilatkozni, csak beraktam, a jgsdrama linkjéről hamar lejön a film, de recseg mint a fene, a doramaforever meg olyan lassú, hogy azt hittem belepusztulok míg lejött egy rész, de le akartam tölteni, hogy megnézzem annak jobb e a hangminősége. Csak belenézegettem a végén, de jobbnak tűnt. Egyébként a felirat mind a két általam letöltött filmhez passzolt.

Szólj hozzá

magyar movie k movie Jang Keun-Suk