2012. nov 20.

Big ( K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
Big ( K-Dorama 16 ep)

Na ez lett a Cinderella´s Stepsister kistestvére. Először jónak ígérkezett, aztán kezdett eluralkodni rajtam egy igen erős rossz érzés, amit a 7-ik részig bírtam, aztán felkerült a félig néztem, aztán abbahagytam kategóriába. Gong Yoo továbbra is édes meg aranyos, arról nem is beszélve, hogy iszonyat jó pasi, és itt még vicces is volt, ahogy hozta a 18/19 éves srác viselkedését. Ugyan a karakterábrázolás nem volt teljesen összhangba, mert amennyire Shin Won-Ho karaktere az elején menő volt, annyira eltúlozták a gyerekes oldalt onnantól , hogy Gong Yoo játszotta. Viszont nem tetszett, hogy a dokit egy tollvonással kihúzták a forgalomból. Persze nem tudom teljesen, hogy mi is történt vele, de úgy néztem az utolsó részben, hogy nem váltották vissza a testüket. Szóval valahogy a cselekmény nem tetszett.

Gil Da-Ran (Lee Min-Jung) egy baleset után éppen készül hozzámenni az öt kezelő orvoshoz Seo Yoon-Jaehez, közben tanári gyakorlatát végzi egy középiskolában, ahol Kang Gyung-Joon kezdi tanulmányait, miután Amerikából, Koreába költözött. A lány és az orvos kapcsolata az esküvő ellenére kihűlni látszik, ezért, hogy megbeszéljék a kapcsolatukat, Seo Yoon-Jae elindul Gil Da-Ranhoz, ám útközben Knag Gyung-Joonnal együtt balesetet szenvednek. A kórházban Gyung-Joon Yoon-Jae testében tér magához, míg Yoon-Jae úgy tűnik Gyung-Joon testében kómában fekszik a kórházban.

Magyar feliratot nem találtam, viszont a részek angol felirattal letölthetők.

Szólj hozzá

dorama k dorama Gong Yoo Lee Min-Jung