2012. aug 15.

I do I do ( K-Dorama 16 ep)

írta: Aldaril
I do I do ( K-Dorama 16 ep)

Nem szeretem Lee Jang-Woo-t azt hiszem ezt most már bátran kijelenthetem. Nem tudtam eldönteni, hogy a WGM-ot miatta, vagy Ham_Eun-Jung miatt hagytam abba, de most már tudom, hogy mindkettejük miatt. Mondjuk egy dolgot nem lehet tőle elvitatni. Iszonyatosan jól énekel. Na jó és színésznek sem olyan rossz, de akkor is van benne valami ami miatt feláll a szőr a hátamon. 

A történet egyébként aranyos. Amolyan lányos, babás. Fiatal, munkanélküli férfi Lee Jang-Woo, idősebb, munkamániás nő Kim Sun-A, plusz egy egy éjszakás kaland. És ahogy az egy ilyen sorozatban elvárható természetesen gyerek lesz a dologból.  A fiú a nő munkahelyén kap munkát, egy cipőgyártó cégnél. Tulajdonképpen, bár véletlenül, de a nő miatt kapja meg, és ráadásul még főnök beosztott kapcsolatba is kerülnek. Az elején nagy a prüszkölés egymásra, főleg mikor a nő rájön hogy terhes, aztán szép lassan kiderül, hogy elég sok közös van bennük. Meg persze, hogy tulajdonképpen szeretik egymást. Az egész arról szól, hogy az élet tele van döntéshelyzetekkel, és nagyon nem egyszerű eldönteni, hogy mit vagy hajlandó feláldozni azért, hogy valami mást megkapj.

Hogy őszinte legyek mindkettejük játékát nagyon élveztem. Nem az a sorozat amit az ember kizárólag nyálcsorgatás céljából, a főszereplők miatt néz végig.

Az első részhez van magyar felirat, talán idővel lesz a többihez is. dreamcoffeehouse.wordpress.com/feliratok/i-do-i-do/

Szólj hozzá

dorama k dorama Ham Eun-Jung Lee Jang-Woo Kim Sun-A