2012. ápr 03.

Samurai high School (J-Dorama 9 ep)

írta: Aldaril
Samurai high School (J-Dorama 9 ep)

Na jó de most komolyan. Én igyekeztem a japánoknak esélyt adni arra, hogy bizonyítsák igenis nem csak animében, hanem doramákban is jók, de lassan feladom. Íme ismételten egy példa arra, hogy ok megnéztem, de minek. Valaki mondjon már egy élvezhető japán doramát. A következő a Hungry! lesz hátha. Egyébként a történet egy 17 éves srácról (Haruma_Miura) szól akit veszély esetén megszáll a 18 generációval idősebb nagypapa aki hősi halált halt szamuráj, és úgy próbálja megtalálni a maga igazságát, és tanítgatni a csemetét. Egyszer nézhető aztán felejtős. De most komolyan. Miért van az hogy a Hana yori dango volt az egyetlen japán dorama amit akárhányszor meg tudnék nézni. Igaz, hogy az annyira jól sikerült, hogy simán kenterbe veri az összes kistestvért. És ezt bátran állíthatom, mert mindegyiket láttam. Bár a kínait a felénél pihentetem, mert nagyon nem tudok vele mit kezdni. Szóval aki arra vetemedne hogy 4x is megnézi ugyanazt, az általam felállított sorrend a következő:

1 Japán - Hana yori dango ( két sorozat + egy egész estés mozi)

2 Korea - Boys over Flowers ( egy sorozat?)

3 Taiwan - Meteor garden ( két sorozat)

4 Kina - Meteor shower (két sorozat)

Érdemes magyar feliratot keresni mert akad sok részhez, de nem vagyok már biztos abban, hogy melyikhez van, és melyikhez nincs úgyhogy inkább nem írom.

Szólj hozzá

dorama j dorama Hana Yori Dango Miura Haruma