2014. dec 31.

The Night Watchman (K-Dorama 24 ep)

írta: Aldaril
The Night Watchman (K-Dorama 24 ep)

nwj.jpg

Igazából csalódás volt. Sokáig nem történt szinte semmi, azt hittem több szerepe lesz a természetfeletti szálnak és felkötötték Jung Il-Woo haját a feje tetejére, így nem nagyon tudtam másra koncentrálni, mint arra, hogy azon gondolkozzam, vajon kancsal e, vagy csak nagyon közel van egymáshoz a két szeme. Aztán arra jutottam, hogy szerintem kancsal, csak a haja módosít annyit az arcán, hogy ne figyeljen fel rá az ember. Kár volt felkötni. Ez a sorozat is arra a sorsra jutott, hogy egy darabig néztem, aztán nem tartottam érdemesnek arra, hogy hétről hétre leüljek megnézni a két részt, végül jóval a sorozat befejezte után néztem végig, bár ezt legalább befejeztem. Van még 2-3, ami még a levegőben.

Egy olyan világban, ahol vannak emberek, akik irányítani tudják a szabadon kószáló lelkeket a saját gonosz céljaik elérése érdekében nem könnyű a túlélés. A Night Watchman, a király speciális testőrsége, akik arra hivatottak, hogy megfékezzék az ilyen szellemeket. Miután a király fiát Lee Rint (Jung Il-Woo) is megszállja egy szellem, a király felkeres egy sámánt, aki a segítségére lehet abban, hogy megmentse a fiát, ám a küldetés inkább kudarc, mint siker, mert bár a herceg a végén megmenekül, de közben életre kel egy kígyóisten amit csak elzárni tudtak nem megölni, és a királyt is megszállja egy szellem, ezért megöli a feleségét, és majdnem megöli a trónörököst is, mielőtt meghal. Halála után a trónörököst, mivel látja a szellemeket száműzik, a trónra pedig az elhunyt király másik fia kerül.

Lee Rin a tróntól távol tölti napjait mindaddig, amíg nem találkozik Do-Haval (Ko Sung-Hee) és meg nem jelenik  Sadam (Kim Sung-Oh). Do-Ha elveszett nővérét keresi, és ő a klánja utolsó sámánja, Sadam pedig életre akarja kelteni a kígyóistent, és ezzel uralma alá hajtani a világot. Csakhogy mivel a Night Watchmanok az előző király halálakor gyakorlatilag mind meghaltak, úgy tűnik, hogy nincs senki, aki fel tudná venni Sadam ellen a harcot, amíg nem találkoznak Jo Sang-Heonnal (Yoon Tae-Young), a Night Watchmanok korábbi kapitányával, akinek a segítségével újraélesztik az egységet. Hármójukhoz csatlakozik még Moo-Seok (U-Know Yunho) és így próbálják megállítani a gonoszt, és különválasztani az élők és a holtak világát.

A viki.com-on fent van magyar felirattal, bár nem tudom, hogy végig lefordították e, én angolul néztem.

Szólj hozzá

dorama k dorama Jun Il-Woo Ko Sung-Hee Yoo Tae-Young U-Know Yunho