2014. máj 30.

Dream of 400 Years (K-Dorama 2 ep)

írta: Aldaril
Dream of 400 Years (K-Dorama 2 ep)

Dream.of.400.Yrs.Pt1.jpg

Arra jöttem rá, hogy lehet, hogy szeretem a koreai kísértettörténeteket. Nagyon bejött a The Master´s Sun, a Bride of the Century, és ez is tetszett. A két részével amolyan egy estére való, belesüppedek a fotelba szórakozás.

Kang Hee Sunnak (Han Eun Jung ) van egy rendszeresen visszatérő álma. Álmában egy nőt lát, akinek valaki egy virágot tetovál a vállára. A furcsa az, hogy ahogy az álmaiban készül a virág, az ő vállán is megjelenik a tetoválás. Amikor a munkahelyének felajánlanak, egy bontásnál előkerült, mumifikálódott holtestet, kimegy megnézni a testet, ám furcsa dolgokat kezd érezni. A szobában, ahol a tetem fekszik, olyan érzése van mintha már járt volna, és nem elég, hogy Jo Hyun Mint (Ryu Tae Joon) , aki a testet felajánlotta, olyan mintha már nagyon rég óta ismerné, de valamiért bizonyos dolgokra ők ketten ugyanúgy reagálnak, és ugyanolyan érzéseket váltanak ki belőlük. Ugyan a férfi először furcsállja a nő viselkedését, de lassan neki is látomásai lesznek, csakhogy ő egy férfi akasztott holtestét látja az egyik helyiségben. Hee Sun magával viszi további vizsgálatra a holttestet, és egyre furcsább dolgok történnek vele. Olyan érzése van, mintha valaki más életét élné. Még furcsább, hogy a test DNS-e teljesen megegyezik az övével. Mintha a saját holteste lenne maga előtt. Jo Hyun Minnal közösen próbálnak rájönni a holttest felbukkanása óta történő furcsa balesetek okára, valamint az álom, és a látomás közötti kapcsolatra. Kiderül, hogy ők ketten a múltban házaspár voltak, csakhogy a kapcsolatuknak a férfi családja miatt tragikus vége lett.

Megtaláltam, elfelejtettem, majd megörültem neki, mikor újra megtaláltam. Talán mintha lenne hozzá magyar felirat, de két részért nem keresgéltem.

Szólj hozzá

dorama k dorama Han Eun-Jung Ryu Tae-Joon