2012. jún 02.

Rooftop Prince ( K-Dorama 20 ep)

írta: Aldaril
Rooftop Prince ( K-Dorama 20 ep)

Sokáig azt hittem, hogy megy a polcra a Down with Love mellé. Ez a sorozat volt az álom. Iszonyatosan gyorsan fordították magyarra, jópofa volt a történet és tele van olyan pasikkal akik megérdemlik a szájtáttást. ;) Szóval gondoltam megvárom míg befejezik aztán megy is a polcra. Egészen az utolsó rész utolsó öt percéig. Aztán kiakadtam. Tusom, hülye vagyok és már többször leírtam, de nekem me hagyják a képzeletemre a végét! Utálom!

A Csoszon dinasztia trónörököse (Micky Yoo-Chun) egy éjszaka arra ébred, hogy felesége a koronahercegnő (Jung_Yoo-Mi 1986) vízbe fulladt. Mivel nem tudja elfogadni, hogy baleset volt maga mellé vesz három segítőt, hogy kinyomozzák, ki ölte meg a koronahercegnőt. A három segítő Song Man-Bo (Lee_Min-Ho_1993 - a fiatalembert igencsak a figyelmébe tudom ajánlani minden nyálcsorgató pajtásomnak. Valahogy azt érzem, hogy a név kötelez. :D), Do Chi-San (Choi_Woo-Sik) és Woo Yong-Sool (Jung_Suk-Won). Mivel nem mindenki veszi jó néven, hogy nyomoznak egy este egy üldözés alkalmával mikor már teljesen reménytelennek tűnik a helyzetük, egyszer csak Szöulban találják magukat Park-Hánál (Han_Ji-Min), aki éppen akkor költözött vissza Amerikából, hogy megtalálja a régen elvesztett családját.

Szöulban aztán megkezdődik a hajsza, hogy megtalálják a koronahercegnő gyilkosát és haza tudjanak menni. Merthogy minden Csoszon dinasztiás szereplő ujjászületett közben, és a történet előrehaladtával kiderülnek a családi kötődések és az igazi jellemek. Aztán mire minden kiderül, mindenki visszakerül a saját idejébe. Vagy mi.

Szóval mint említettem gyönyörűséges magyar felirat van hozzá: azsiaekkovei.hu/kdorama/the-rooftop-prince

Az ott található epizódok az én ízlésvilágomnak kicsit túl nagyok voltak ezért a szokásos helyről töltöttem le őket: doramax264.com/10765/rooftop-king/

Ehez a felirathoz a HAN végű a megfelelő.

Szólj hozzá

dorama k dorama Choi Woo-Sik Han Ji-Min Jung Suk-Won Jung Yoo-Mi Micky Yoo-Chun Lee Min-Ho 1993