2012. ápr 21.

Beelzebub (anime 60 ep)

írta: Aldaril
Beelzebub (anime 60 ep)

Visszatértem a nagy kedvenchez, elég nagy kítérö után. Igazából ez egy derékba törött karierű anime volt csak az nem tudom, hogy miért. Időnként sírtam a röhögéstől. És emlékszem, hogy ez az elején is így volt. Az online számítógépes játékos részek egész egyszerűen visítósok voltak. Persze lehet, hogy ez csak annak nagy élmény, aki maga is keresztül ment ezeken a dolgokon.  És a változatosság kedvéért jó volt valami olyat nézni ami nem csöpögött a szerelemtől. Na erről jut eszembe be kellene hoznom a Narutóból, meg a Bleechből is a lemaradásomat. Kb 1- 1,5 év lehet. Egyébként mind a 60 rész fent van az indavideón, bár remélem hogy az utolsó ötöt is feltöltik lassan az Urahara shop-ról, mert ugyan van fent magyar feliratos változat, de könyörgöm!! Ha valaki baromi sok időt, energiát, tudást fordít arra, hogy lefordítson egy animét, majd megküzdjön az időzítéssel, az vegye már a fáradságot arra, hogy lefuttat rajt egy helyesírás ellenőrző programot. És persze tudom, hogy az én írásomban is van hiba, bár német billentyűzetről nehéz ékezet varázsolni, de az, hogy magyar létemre volt, hogy többször is vissza kellett olvasnom valamit mire megértettem, hogy miről van szó. Hát ........ Na mindegy. Dolgoztak vele, feltöltötték, már ezért is legyünk hálásak. Akinek meg nem tetszik az fejezze be angolul. :)

Ja és ismét arra a következtetésre jutottam, hogy a japánok maradjanak a a mangáknál és az animéknél. :D

Szólj hozzá

anime anime fight