2012. már 25.

Atashinchi no Danshi (J-Dorama 11 ep)

írta: Aldaril
Atashinchi no Danshi (J-Dorama 11 ep)

Olyan régen néztem japán doramát, hogy már majdnem elfelejtettem, milyen ha nem koreaiul vagy kínaiul beszélnek. Azt hiszem tényleg mondhatom, hogy hiányzott. Vissza kellene állnom egy darabig az animékre, azok legalább japánok. Narutóból meg Bleachből úgyis kb. egy év lemaradásom lehet.

Tehát!    Atashinchi no Danshi

Vicces volt. De legalábbis könnyed. Valami amit nem a szerelemre hegyeztek ki hanem a családra. Hogy attól, hogy egy csomó embert, hogy lehet családdá faragni, ha eredetileg idegenek. Hogy veszed rá őket, hogy legalább együtt dolgozzanak egy közös célért még akkor is, ha a hátuk közepére nem kívánják sem egymást sem az összedolgozást. (Legalábbis az elején)

Magyar felirat van hozzá, viszont a filmet nem bírtam letölteni sehonnan, úgyhogy végül feladtam és angolul néztem meg. Ha valaki tud olyan helyet ahonnan le lehet tölteni szóljon.

Az utolsó két részhez a magyar felirat: tamahanafansub.blogspot.hu/p/letoltesek.html

 

Szólj hozzá

dorama j dorama