2013. okt 06.

It started with a kiss ( J-TW-K dorama)

írta: Aldaril
It started with a kiss ( J-TW-K dorama)

 

itsura na kiss.jpg

Én igyekeztem. Komolyan! De annyira utálom ezt a történetet!!! De annyira!!!! A koreait még sikerült végignéznem, sok-sok idővel ezelőtt. Na, jó annyira talán nem régen, csak amikor új volt, de már akkor is sikíthatnékom volt tőle. Aztán, mivel nem találtam semmi  Joe Cheng filmet, unalmamban nekiálltam a tajvani variációnak. És megint csak sikítani lett volna tőle kedvem. Ennek ellenére az első sorozatot teljesen végignéztem, és a másodikból is csak pár rész maradt. Kérdezhetnétek, hogy akkor miért? Hát mi másért, mint Joe Cheng miatt! És igazából, ha  a történet miatt nem akartam volna folyamatosan kárt tenni vagy magamban, vagy a gépben, talán még élveztem volna is. Persze tudom, hogy ha a történet rossz, mi marad még? A színészi játék. Meg az, hogy ki, hogy jeleníti meg a karaktereket. A tajvaniak nem vették annyira szögletesre a figurát. Irie Naoki  azon kívül, hogy persze ő A Tökéletes, és mellé A Bunkó, de emberi vonásokkal. A koreaiban utáltam, hogy nem volt se hibája, se érzései, olyan volt, mint egy gép. Jiang Zhi Shu (tajvan) néha zavarban volt, néha kínosan érezte magát, volt mérges, kevésszer, de volt jó kedvű, tudta milyen kedvesnek lenni (persze kizárólag kettesben), voltak emberi vonásai.  Baek Seung-jonak (korea) nem. Cserébe a női karakter, Aihara Kotoko volt sokkal szögletesebb. Mondjuk Ariel Lin nekem nem tartozik a kedvenceim közé, de valahogy Yuan Xiang Qint sokkal rajongóbbá, és elvakultabbá írták, mint Oh Ha-nit. Ha egyáltalán ez lehetséges. Ha választanom kellene a tajvani meg a koreai között szó nélkül  a tajvanit választanám, még akkor is, ha a koreai szereplőgárdája azért szemet gyönyörködtetőbb.

És bár egy halvány leheletnyit eszembe jutott, hogy esetleg meg kellene nézni a japán változatot is, de egyszerűen képtelen lennék rá, még akkor sem, ha szeretem megnézni, hogy melyik nemzet mit hoz ki ugyanabból a dologból. Reménytelen. Esélytelen. Pedig a japánoknak van kettő is.

Aihara Kotoko összeszedi a bátorságát és megír egy szerelmeslevelet  Irie Naokinak, a suli legnépszerűbb, és legokosabb srácának, csakhogy a srác nem, hogy nem veszi el tőle, de még ki is gúnyolja. Kotoko egyedül én apjával mindaddig, amíg a vadonatúj házuk egy földrengés alkalmával romba nem dől, amikor is az apja egy régi barátjához költöznek. Csakhogy a régi barát és a felesége,Naoki szülei. Így kezdődik a közös életük.

Sok mindent nem akarok írni róla, sok helyen el lehet olvasni. Legyen elég, hogy a csaj a végletekig, eszetlenül rajong a srácért, a srác meg már leereszkedőbb, bunkóbb már nem is lehetne. Aztán persze, hogy egymás mellett kötnek ki. Csak erős idegzetűeknek! De komolyan!

Itazura na Kiss(1996)

Irie Naoki - Aiko Sato

Aihara Kotoko - Takashi Kashiwabara

It started with a Kiss / They kiss again (felirat, letöltés, online)

Irie Naoki / Jiang Zhi Shu - Joe Cheng

Aihara Kotoko / Yuan Xiang Qint - Ariel Lin

Playful kiss (online magyarul)

Irie Naoki / Baek Seung-jo - Kim Hyun-joong

Aihara Kotoko / Oh Ha-ni - Jung So-min

Mischievous Kiss: Love in Tokyo (online angolul)

Irie Naoki - Yuki Furukawa

Aihara Kotoko - Honoka Miki

Szólj hozzá

dorama tw dorama k dorama j dorama Joe Cheng Jung So-Min Furukawa Yuki Honoka Miki Sato Aiko Kashiwabara Takhasi Ariel Linn Kim Hyung-Joong