2013. máj 05.

Azumi, Azumi2 (J-Movie)

írta: Aldaril
Azumi, Azumi2 (J-Movie)

Itt a következő 18-as karika. Ennyi művért szétlocsolni. Tiszta pazarlás. Nagyjából csak azért álltam neki, mert szinkronizálva vannak és nem volt kedvem olvasni, bár ez első (úgy tűnik ezt az utolsó pillanatban néztem meg. A youtubon volt fenn, de leszedték) és a második résznek is nagyon gyenge a hangja, úgyhogy még úgy is, hogy mindent maxra tekertem néha a srácok mellett igencsak kellett koncentrálnom arra, hogy mit is mondanak. Pedig nem is ugyanazon a portálon néztem őket.  Arról nem is beszélve, hogy a magyar hangok sem voltak valami túl fényesek. Mielőtt nekiugrottam, nem is tudom milyen megfontolásból megnéztem a szereplöket. Oguri Shun, Eita, Hiroki Narimiya. Mindjárt a homlokom közepéig szaladt a szemöldököm. Ej ez nem is lesz rossz! Meg, ahogy azt megálmodtam. A háromból kettőt kinyírnak nagyjából az első tíz percben. A harmadikat csak az első film végén. Ennyit a nyálcsorgatásról. Igaz, hogy Oguri sant visszahozzák a második filmre, de csak, hogy a végén újra meg lehessen ölni. Mondom én, hogy  folyt a vér patakokban.

Japánban folyamatosan dúl a háború a hatalomért, az ország tele van árvákkal. Ezekből szed össze tizet egy volt katona, és nevel belőlük bérgyilkosokat, azzal a céllal, hogy megöljék azokat a vezéreket, akik a háborút szítják. Mielőtt elindulnának a küldetésüket teljesítni, hogy igazán hidegvérű gyilkosokká váljanak, az első feladatuk az, hogy mindenki álljon párba azzal akit a legjobban kedvel, és ölje meg a másikat, így Azumi megöli azt a fiút akit a testvéreként szeret, vagy talán még annál is jobban. (sayonara Oguri sama) Az életben maradt 5 fiatalnak a feladata megölni három hadurat, akik a háborút szítják. Az első nagyurat, könnyen megölik, azonban a másik kettő, az első halálhírére hatalmas védelmet szervez maga köré. Az első rész végére a háromból két nemest ölnek meg, és a 6 bérgyilkosból 2 marad életben.

A második részben  Azumi (Aya Ueto) és Nagara (Yuma Ishigaki)  elindulnak a harmadik nemest megölni, csakhogy ö a legjobban védett, és már tudja, hogy vadásznak, rá, tehát a dolguk egyáltalán nem könnyű. Útközben találkoznak Ginkakuval, aki teljesen úgy néz ki, mint az a srác akit Azumi szeretett ( konnichi wa Oguri sama), és hozzájuk csapódik egy ninja lány Kozue, aki látszólag segít nekik, de hamar kiderül, hogy az ellenség kéme.  Nagarát rövid úton elteszi láb alól, és Ginkaku is feláldozza magát, hogy megmentse Azumit ( Sayonara Oguri sama). Persze a végére meghal a hadúr is, de Azumi egyedül marad, feladat, életcél nélkül.

Szólj hozzá

movie j movie Oguri Shun Ueto Aya