2012. dec 23.

The Rose (TW-Dorama 26 ep)

írta: Aldaril
The Rose (TW-Dorama 26 ep)

Ella Chen mindig jó választás. Legalább is ezt gondoltam mikor elkezdtem nézni. Igazán olyan nagyot nem is tévedtem mert gyakorlatilag ő és Joe Cheng vonszolták végig az egész sorozatot a vállukon. A többiek teljesítménye harmatgyengének sem mondható. Ella hozta a szokásos első pillanatra megszeret az ember mert olyan mint egy kiskutya formáját. Nagyon szeretem az a csajt. Ha kell gyönyörű, ha kell csúnyácska, ha kell szerencsétlen, ha kell a világot is képes cipelni a hátán. És mindezt úgy, hogy mindent elhiszel neki. Joe nekem ujnonság volt. Az elején nem is volt igazán szimpatikus. Valahogy furcsának tűnt. aztán ahogy a történet haladt előre , bár a karaktere nem volt túl szimpatikus, mégis az az érzésem támadt, hogy ők ketten tarják vízszint felett az egészet.

Valahogy mindezek ellenére sem bírtam egyben megnézni az egészet. közben megnéztem a Marsot. Kikapcsolódásnak. Belenéztem a mangába is, de valahogy nem volt szimpatikus. Meg ahogy most megnéztem lehet, hogy nincs is fenn teljesen.

Zheng Bai He (Ella Chen) egyszerre veszíti el a barátját és a nagymamáját. A Barátja kirúgja egy szebb, vékonyabb lány miatt, a nagymamája pedig meghal. A lakásban ahol éltek azért maradhattak mert a nagymama a tulajdonos cégnél takarított, így most Bai He-nek aa lakásból is ki kell költöznie. A nagyi hagyott hátra neki egy levelet, hogy a egyedül marad és nincs hova mennie., akkor az anyukája nem halt meg, hogy mondták neki, hanem és a híres színésznő Han Li az.

Így aztán Bai He beköltözik egy olyan házba ahol a színésznő gyerekei laknak Han Fu Rong, Han Jin, Han Kui (Joe Cheng). Mivel Bai He alacsony, kövér, és csúnya, a többiek meg mind szépek, és soványak azért, hogy maradhasson neki kell végezni a házimunkát, amíg nem jön meg a kórházból a házvezetőnőjük. ( Később is). Bai He beleszeret Jinbe, viszont mivel testvéres, ettől nem felhőtlenül boldog. Később kiderül, hogy az egyetlen családtagja a házban Kui, de nem az anyjuk közös hanem az apjuk. Kui a színésznő és a barátnője szeretőjének a viszonyából született, míg Bai He a barátnő és a  férfi gyereke. Miközben az egész család elfogadja, befogadja Bai He-t, Kui beleszeret a lányba, ami nem kis bonyodalmat okoz, viszont a Jinnel való kapcsolata így megengedhető, de nem egyszerű, mert mióta Jin menyasszonya meghalt, a fiú majdhogynem élőhalott állapotban van. Bai He-vel is csk akkor kedves, ha részeg, ami viszont sűrűn előfordul. Olyankor mindig a lány ágyában köt ki.

Érdekes látni, hogy 10 év alatt mennyit változtak a színészekkel szembeni követelmények. Jerry Huang és joe Cheng is antitestek a sorozatban. Mind a ketten vékonyak és magasak, de a mostani kisportolt, szálkásított, agyondolgozott izmoknak semmi nyoma sincs. Chengnek például kifejezetten szerencsétlen alakja volt, akkoriban. Azóta meg próbálok olyan filmet találni ami mondjuk 2 évnél fiatalabb és félmeztelenül látni benn. Kíváncsi lennék a mostani állapotára.

Sajnos ennek a doramának is megvan a Taiwani betegsége, így magyar feliratot nem találtam.

http://www.gooddrama.net/taiwanese-drama/the-rose

Szólj hozzá

dorama tw dorama Ella Chen Joe Cheng