2012. már 01.

Ghost Friends (J-Dorama 10 ep)

írta: Aldaril
Ghost Friends (J-Dorama 10 ep)

Sokáig kerülgettem mint macska a forró kását. Valahogy mindig elment a bátorságom, most így visszatekintve hiba volt, ugyanis jó. Nem az a hasravágtam magam tőle, de mindenképpen a sokkal jobb az átlagnál kategória. Még akkor is, ha Nishijima Takahiro arcában van valami, amitől egyszerre szeretném megölelni, és áll fel a hátamon a szőr. Jééééé miért van az, hogy mindig a férfi főszereplőt emelem ki?

Az elkészített magyar feliratért köszönet ShiZuKa-nak :jdorama.hu/

Nade amiért tulajdonképpen létrehoztam ezt a bejegyzést az most következik. Valamiért úgy éreztem, hogy Takahirot már láttam valahol. Aztán beugrott.

Kész! Ettől teljesen kifeküdtem. A nóta egyébként eredetileg a Flow nevű bandához tartozik, az nem teljesen tiszta, hogy miért gondolták úgy, hogy meg kell osztaniuk az AAA-val, de szerintem nem kellet volna. Szegények egyébként biztosan jól működő gesztus és tánckészlete nagyon nem illik össze az eredeti előadóéval.

Szólj hozzá

zene aaa flow dorama j dorama Fukuda Saki Nisihijama Takahiro